Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@13:41:06 GMT

فعالیت‌های صیادی در دریای مازندران ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۴۰۶۰

فعالیت‌های صیادی در دریای مازندران ممنوع شد

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به کاهش نسبی دمای هوا در استان، گفت: فعالیت‌های صیادی در دریای مازندران ممنوع شد. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲ استانها مازندران نظرات

محمد رضا رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: سامانه بارشیِ آذرماه از عصر جمعه وارد مازندران می‌شود. از عصر جمعه دوم آذر، بارندگی و وزش باد ابتدا از مناطق غربی آغاز و تا شب بتدریج مناطق مرکزی و شرقی مازندران را نیز در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از بامداد شنبه تا اواسط روز شنبه با تقویت جریانات سردِ شمال تا شمال‌غربی شاهد تشدید بارندگی، وزش باد ( گاهی نسبتأ شدید) و کاهش محسوس دما بین 6 تا 10 درجه در مازندران خواهیم بود.

رضوی با اشاره به اینکه در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی علاوه بر پدیده مه، بارش برف نیز پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: بارش در نیمه غربی مازندران از شدت بیشتری برخوردار بوده لذا آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه از عصر روز شنبه از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود، گفت: دریای خزر برای جمعه شب و روز شنبه مواج و طوفانی خواهد بود.

انتهای پیام/ن

R41358/P1361/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها یا شنبه‌ها؛ آخر هفته ایرانی‌ها چگونه تغییر می‌کند؟

آخرین روز‌های سال ۱۴۰۲، با داغ شدن بحث افزایش روز‌های تعطیل در آخر هفته و کاهش ساعات کاری پایان یافت.

ماجرا از آنجا شروع شد که این طرح به مجلس رفت و با اکثریت آرا تصویب شد، اما نمایندگان بر سر جزئیات آن به توافق نرسیدند. آن‌طور که از زمزمه‌های مطرح‌شده به نظر می‌رسید انگار مجلس بیشتر با تعطیلی روز‌های جمعه و شنبه موافق بود، اما دولت بیشتر مایل است که این دو روز تعطی، از پنجشنبه تا جمعه باشد. نکته‌ای که چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسید، زیرا در حال حاضر هم اداره‌های دولتی و نیمه‌دولتی، روز‌های پنجشنبه تعطیل یا نیمه‌تعطیل هستند.

سید سلمان ذاکر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین خبر‌ها از افزایش تعطیلی‌های آخر هفته در کشور اظهار کرد: این موضوع اکنون در کمیسیون اجتماعی قرار دارد و شور دوم آن در حال بحث و بررسی است و بعضی از ایراداتی که برخی از نمایندگان در این بحث گرفته بودند در حال برطرف شدن در کلیات اولیه است.

وی ادامه داد: زمان تعطیلی را به دولت واگذار کردیم که آنها تصمیم گیری کنند که پنجشنبه و جمعه و یا جمعه شنبه تعطیل شود.

ذاکر درباره لزوم افزایش روز‌های تعطیلی آخر هفته گفت: بر اساس سیاست‌های کلی ما مردم نیاز به نشاط بیشتری دارند و اگر در هفته ۵ روز کار مفید برای افراد انجام شود احساس می‌کنم کافی است. تا افراد مجبور نشوند برای آخر هفته خود مرخصی بگیرند.

وی ادامه داد: در ارتباط با همسان‌سازی بحث‌های تجاری با دنیا نیز باید این موضوع مدنظر قرار داد و دولت تصمیم گیری کند.

منبع: برنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | شدت بارش در این استانها
  • پایان فعالیت صید و صیادی در دریاچه پشت سدارس
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی بوشهر برای بارش باران
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها یا شنبه‌ها؛ آخر هفته ایرانی‌ها چگونه تغییر می‌کند؟
  • تداوم بارش‌ها در نقاط مختلف کشور/ خلیج فارس و دریای عمان طوفانی
  • اعلام ساعت فعالیت بهاری ابرسازه‌های تفریحی اصفهان
  • منتظر اجرای طرح نیمه‌کاره انتقال آب خزر به استان سمنان هستیم/ رؤسای جمهور پیشین برای این پروژه اقدامی نکردند
  • تعطیلی سواحل فلسطین اشغالی همزمان با تشدید اوضاع امنیتی
  • رئیس جمهور انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را پیگیری کند
  • مسؤولان به پروژه انتقال آب خزر توجه ویژه داشته باشد