Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@23:55:45 GMT

تشریح آخرین وضعیت تیم سپیدرود رشت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۴۰۸۳

به گزارش وانانیوز، 

سهیل حق‌شناس، مربی باشگاه سپیدورد رشت درباره شرایط باشگاه در یک هفته تعطیلی لیگ یک اظهار کرد: بعد از دو برد پی در پی که توانستیم در رشت و اهواز به دست آوریم، شرایط تیم هم به لحاظ جدولی و هم به لحاظ روحی در وضعیت بهتری قرار گرفت. شرایط بازیکنان نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. از لحاظ تاکتیکی نیز بازیکنان توانستند انتظارات را برآورده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته منفی کار مصدومیت بعضی از بازیکنان تیم است که برای ما دردسرساز شده است.

او ادامه داد: ما روی روند رو به رشدی قرار گرفتیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نوار موفقیت تیم پاره نشود. شریط روحی بازیکنان خیلی بهتر شده و توانستند به یک خودباوری برسند.

حق شناس درباره اتفاقات قبل و بعد باشگاه در زمان خداداد عزیزی و علی کریمی نیز گفت: در زمان آقای خداداد عزیزی ما دچار بسیاری مشکلات متعدد مالی بودیم که از دست خیلی‌ها خارج بود و همین باعث شد تا نتایج خوبی نتوانیم کسب کنیم و در چند هفته اول تنها یک امتیاز به دست ‌آوریم. در آن زمان متاسفانه همدلی باشگاه از بین رفته بود و این هم تقصیر مدیریت باشگاه بود. اما بعد از حضور آقای کریمی در باشگاه همان‌طور که مسائل فنی و تاکتیکی در شرایط خوبی قرار گرفت، ‌بسیاری از مسائل مدیریتی و مالی حل شد. در کل نگاه امیدوارانه‌ای به آینده در ذهن مجموعه ایجاد شد. با انجام شدن مسائل مالی باشگاه و دادن درصدی از مبالغ به بازیکنان، انگیزه و روحیه بازیکنان افزایش پیدا کرده است.

مربی تیم سپیدرود در ادامه اظهار کرد: ما شاید مثل تیم‌های متمول و دولتی نتوانیم قرارداد آن‌چنانی ببندیم ولی در حال حاضر توانستند ۳۰ درصد قراردادشان را بگیرند. این نشان دهنده این است که آقای کریمی توانستند یک تغییر و تحول زیادی در باشگاه ایجاد کنند.

حق‌شناس هم‌چنین خطاب به مسوولان خاطرشنان کرد: درست است که سپیدورد تیم کاملا خصوصی است ولی سپیدورد ریشه‌اش با فرهنگ شهر ما گره خورده است. مسوولان ما در انتخابات و سخنرانی‌ها از این تیم مایه می‌گذارند. این است که مسوولان باید یک فکری به حال تیم کنند. علی کریمی یک نفر است و تنهایی قادر به حل تمام مشکلات نیست امیدوارم یک هم‌فکری خوبی صورت گیرد تا شاهد سقوط این تیم نباشیم.

او در پایان گفت: ما به لحاظ بازیکن در شرایط محدودی قرار داریم. یک‌سری از بازیکنان تیم هستند که از فصل گذشته دچار مصدومیت شدند. چند بازیکن این فصل هم که دچار آسیب شدند بدین علت بوده که نتوانستیم به آن‌ها استراحت بدهیم و مهره جایگزین برای آن‌ها نداشتیم. فشار بیش از حد باعث این اتفاقات شده است ضمن این که تعداد قابل توجهی از بازیکنان تیم ما بالای ۳۰ سال سن دارند و فشار بدنی آن‌ها در این سن باعث آسیب دیدگی می‌شود. ما برای این که در نیم فصل دوم بتوانیم شرایط خود را بهتر کنیم باید به جذب بازیکن بپردازیم. ما سر این مساله محدودیت‌هایی سر مسائل مالی نیز داریم. شاید آقای کریمی بتواند با اعتبار خودش بازیکنانی را به تیم اضافه کند اما بالاخره باید از بیرون کمک‌هایی صورت گیرد تا ما بتوانیم بازیکنان مورد نظر خود را جمع کنیم و در ادامه آن بتوانیم جایگاه خوبی در جدول پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم فوتبال سپیدرود رشت سهیل حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچ بهاره عشایر فارس از قشلاق به ییلاق + فیلم

کریمی مدیر کل امور عشایر فارس با بیان اینکه کوچ بهاره عشایر از قشلاق در مناطق جنوبی فارس و استان بوشهر از اوایل فروردین آغاز شده است، اظهار کرد: ۲ و نیم تا ۳ درصد جمعیت استان فارس را عشایر تشکیل می‌دهند که این جمعیت در فصل بهار، مناطق گرمسیری را به مقصد مناطق سردسیر استان در شمال فارس ترک می‌کنند.

او گفت: ۵۰ درصد عشایر کوچنده فارس را ایل قشقایی تشکیل می‌دهند که از مناطق جنوبی به مرکز و غرب استان فارس کوچ می‌کنند.

کریمی افزود: ۱۵ درصد جمعیت کوچنده فارس ایل لر بویر احمد و ممسنی هستند و بقیه عشایر کوچانده فارس را ایلات خمسه تشکیل می‌دهند که از لار، زرین دشت و داراب به سمت بوانات و خرمبید و سرچهان کوچ می‌کنند.

او با بیان اینکه این جمعیت نقش ارزنده‌ای در تولید فرآورده‌های دامی و صنایع دستی دارند، ادامه داد: این جمعیت کوچ رو که این روز‌ها به سمت مناطق ییلاقی در حرکت اند ۲۵ تا ۲۸ درصد گوشت قرمز استان فارس و کشور و ۴۷ درصد صنایع دستی استان را تولید می‌کنند و سهم بسزایی در تولید فرآورده‌های لبنی دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد
  • بماند///چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد
  • آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم
  • کوچ بهاره عشایر فارس از قشلاق به ییلاق + فیلم
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان
  • سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال