Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کبدی استان قم از برگزاری نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته ورزشی کبدی در قم خبر داد. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مسلم رشیدی در نشست با خبرنگاران از برگزاری نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته ورزشی کبدی در قم خبر داد و اظهار داشت: این رویداد مهم ورزشی چند روز آینده در قم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اهمیت برگزاری این رویداد مهم ورزشی در قم افزود: نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته ورزشی کبدی با شعار ورزش دوستی آینده‌ای بهتر به مدت سه روز در قم برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کبدی استان قم با اشاره به زمان برگزاری این دوره از مسابقات ابراز کرد: این دوره از مسابقات از دوم تا چهارم آذرماه به مدت سه روز در سالن نخلستان برگزار می‌شود، همچنین تاکنون 27 استان به‌منظور شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

رشیدی با اشاره به بازدید جمعی از مسئولان کشوری و استانی از اقدامات و امکانات لازم برای برگزاری این دوره از مسابقات در قم خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون کبدی و سرمدی ناظر فدراسیون به همراه مسئولان اداره کل ورزش استان طی این بازدید شرایط میزبانی را مطلوب ارزیابی کردند.

وی زمان افتتاحیه مسابقات را جمعه ساعت 12 ظهر اعلام کرد و افزود: نفرات برگزیده در این دوره از مسابقات در یک برنامه زمان‌بندی‌شده به اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد.

چهارمین سرمربی فصل تیم الماس قم منصوب شدسومین برد پاس در لیگ 2 مقابل پرسپولیس گناوه رقم خوردقم| تجهیزات ورزشی 30 مسجد در قالب طرح مهم "مسجدمحوری" تامین شده است

انتهای پیام/ن

R7854/P1361/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پایان لیگ برتر مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی در مورد تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر در نوروز ۱۴۰۳ عنوان کرد: مسابقات لیگ برتر طبق برنامه مصوب و اعلام شده تا روز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از روز ۲۸ اسفند بازیکنان در اختیار سرمربی تیم ملی قرار گرفتند تا در روزهای فیفا دو مسابقه رسمی در مقدماتی جام جهانی برگزار شود. براین اساس تیم ملی در نوروز ۱۴۰۳ در روزهای دوم و هفتم فروردین دو مسابقه با ترکمنستان در تهران و عشق آباد برگزار کرد.

او ادامه داد: تیم ملی ۸ فروردین به تهران بازگشت و روز ۹ فروردین بازیکنان در اختیار باشگاه‌هایشان قرار گرفتند. دهم فروردین مصادف با  اولین شب قدر، یازدهم فروردین برابر با نوزدهم ماه مبارک رمضان و ضربت خوردن حضرت علی(ع) بود که امکان برگزاری مسابقات در چنین ایامی نبوده است. بعد از شب های پرفیض قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) در نخستین فرصتی که امکان برگزاری مسابقات بود بازی های معوقه را برگزار کردیم تا تعداد مسابقات تیم ها در جدول لیگ برابر شود. از سوی دیگر با توجه به اینکه رقابت های لیگ یک محدودیت روزهای فیفا را نداشت، مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ یک در روز ۸ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد.

مسؤول مسابقات سازمان لیگ در مورد پیش بینی‌اش از زمان به پایان رسیدن مسابقات لیگ برتر گفت: در صورتی که برنامه نهایی ما مورد تایید سرمربی محترم تیم ملی قرار بگیرد، قبل از ۱۴ خرداد لیگ‌برتر به پایان خواهد رسید و بعد از روزهای فیفا نیز بازی های باقی مانده جام حذفی در مرحله نیمه نهایی و فینال برگزار می شود که پیش‌بینی می کنم فینال جام حذفی نیز حداکثر تا اول تیرماه برگزار خواهد شد تا رقابت‌های باشگاهی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان
  • مسابقات «اسکای رانینگ» به میزبانی کامیاران برگزار می‌شود
  • زمان پایان لیگ برتر مشخص شد
  • اعلام زمان احتمالی پایان لیگ برتر و فینال جام حذفی
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند
  • برگزاری مسابقات آسیایی بیس‌بال و سافت در تایلند
  • برگزاری نخستین جلسه هماهنگی برای بازی‌های داخل سالن آسیا
  • شرکت ۷۰۰ ورزشکار در جشنواره ورزشی جام مولای عرشیان نوش‌آباد