Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز – ایرنا – رییس فدراسیون بسکتبال کشور گفت: انتظار داریم باشگاه های بسکتبال کشور پایگاه های استعدادیابی خود را گسترش داده و در این حوزه فعالیت کنند.

به گزارش ایرنا رامین طباطبایی چهارشنبه در حاشیه حضور برای مراسم افتتاحیه مسابقات بسکتبال استعدادهای برتر کشور در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این که سه تیم لیگ برتری ما از خوزستان هستند به جرات می توان گفت که این استان یکی از پایگاه های اصلی این رشته در کشور است و با توجه به پتانسیل بسیار بالایی این استان در بسکتبال، هر ساله بازیکنان بسیاری از خوزستان به تیم های ملی تزریق می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که باشگاه هایی مثل پتروشیمی بندرامام در رشد و شکوفایی بسکتبال خوزستان و کشور نقش به سزایی دارند افزود: امیدوارم این باشگاه در یک حرکت نو و اساسی، پایگاه های استعدادیابی خود را در سطح استان گسترش داده و با وجود این که در لیگ برتر تیم ارزنده ای دارد در رده های پایه نیز کمک حال استان باشد.
رییس فدراسیون بسکتبال گفت: در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا که صاحب بسکتبال هستند، باشگاه ها کار استعدادیابی را انجام می دهند اما در کشور ما به دلیل یک سری مشکلات بار استعدایابی به دوش فدراسیون است؛ اگر باشگاه های ما در تمام رده های سنی تیم داری کنند قطعا میتوانیم تیم های ملی قدرتمند تری داشته باشیم.
وی عنوان کرد: خوشبختانه مسئولان ورزش استان حمایت خوبی از رشته بسکتبال دارند و میزبانی مسابقات استعدادهای برتر کشور توسط هیات خوزستان، نشان دهنده این است که در استان توجه ویژه ای به بسکتبال می شود؛ خوزستان همیشه بازیکنان ملی پوش بسیاری داشته که سرآمدترین آن ها حامد حدادی است.

* وضعیت حضور بانوان پالایش نفت آبادان در رقابت های غرب آسیا مشخص نیست
طباطبایی در پاسخ به این پرسشی درباره حضور تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در جام باشگاه های غرب آسیا گفت: در هفته گذشته پیامی از کنفدراسیون غرب آسیا مبنی بر این که اسامی 2 تیم کشورمان را برای حضور در این رقابت ها به این کنفدراسیون معرفی کنیم که ما این موضوع را به تیم های قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته اعلام کردیم و به آن ها گفتیم اگر تمایل به شرکت در مسابقات دارند به فدراسیون اطلاع دهند در غیر این صورت تیم دیگری جایگزین آن ها می شود که متاسفانه هنوز جوابی از تیم پالایش نفت آبادان دریافت نکردیم.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی گفت: چهار بازی در پنجره پنجم و ششم انتخابی جام جهانی باقی مانده است که در هیچ یک از بازی های پیش رو ما از قبل بازنده نیستیم، باید برای کسب موفقیت بجنگیم و برای پیروزی پا به میدان بگذاریم.
رییس فدراسیون بسکتبال بیان کرد: تک تک بازیکنان باید قدر تیم ملی را بدانند و برای آن ارزش خاصی قائل باشند، تیم ملی بسکتبال نماینده 70 میلیون ایرانی است که چشمشان به بازی این تیم است.
به گزارش ایرنا مسابقات بسکتبال استعدادهای برتر کشور از روز 30 آبان تا سوم آذرماه با حضور 31 تیم در شهرهای اهواز، امیدیه، ماهشهر و شوشتر برگزار می شود که مرحله پایانی این رقابت ها در اهواز خواهد بود.
9879/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رييس فدراسيون بسكتبال استعداديابي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استفن کری و نواک جوکوویچ؛ امضا دادن ستاره تنیس و بسکتبال به یکدیگر / فیلم

دو اسطوره ورزش دنیا در یک قاب.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • مهارت نواک جوکوویچ در ورزش بسکتبال و پرتاب 3 امتیازی این تنیسور / فیلم
  • تیم مراغه قهرمان بسکتبال زیر ۱۴ سال پسران آذربایجان شرقی
  • عیادت وزیر ورزش از پیشکسوت بسکتبال
  • اعلام رقبای تیم بسکتبال ایران در مسابقات کاپ آسیا
  • دیدار استفن کری و نواک جوکوویچ؛ امضا دادن ستاره تنیس و بسکتبال به یکدیگر / فیلم
  • اردوی بسکتبال با ویلچر
  • طرح ملی شباب الرضا(ع) ویژه استعدادیابی و تربیت قرآنی نوجوانان آغاز شد
  • درخشش جودوکاران البرزی در رقابتهای نابینایان کشور
  • وقتی ویکتور ومبانیاما با توپ بسکتبال مهارت های تکنیکی و فوتبالی خود را به رخ می‌کشد / فیلم
  • تداوم طرح مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تا ۲۴ فروردین / سکوی استعدادیابی در حال اجرا است