Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس گلرسان، دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در یزد  در گفتگو با خبر نگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: برگزیدگان بخش اصلی و جنبی فیلم مستند سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی معرفی شدند.

گلرسان افزود: در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، برگزیدگان بخش اصلی و بخش جنبی فیلم مستند معرفی و از آنان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از بین ۱۸۹ اثر ارسالی به بخش مستند سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، ۲۷ اثر به بخش داوری راه یافتند که پس از داوری توسط آقایان محمدرضا اصلانی، مهدی نادری، احمد پهلوانیان، محمد حسین فرج و خانم طیبه فلکیان برترین‌ها معرفی شدند.

گلرسان ادامه داد: بر اساس انتخاب هیئت داوران، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۸۰ میلیون ریال به فیلم "ماهیاک" از استان تهران به کارگردانی فرح زارع تعلق گرفت.

وی گفت: دیپلم افتخار و مبلغ ۶۰ میلیون ریال به فیلم ،سراج، از استان قم به کارگردانی محمدرضا دهستانی اهدا شد و دیپلم افتخار و مبلغ ۴۰ میلیون ریال هم به فیلم ،داستان فیکا و فیدان، از استان البرز به کارگردانی دلاور دوستانیان رسید.

دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی افزود: همچنین چهار سفر هوایی کربلا بخش جنبی فیلم‌های مستند از طرف آقای تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به بازیگر نقش عباس در فیلم ،عباس، از استان یزد، فیلم ،داستان عروسک ها، از استان یزد به خدیجه عباسی و فیلم ،سلام خدای مهربون، از استان اصفهان به احمد کرمی اهدا شد.

وی گفت: همچنین دیپلم بخش پژوهش و تحقیق این بخش به فیلم ،شبیه مضحک، از استان یزد به کارگردانی علی محمد ناصربافقی اهدا شد و دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به فیلم ،دالان، از استان تهران به کارگردانی محممدصادق دهقانی رسید.

گلرسان ادامه داد: جایزه بهترین فیلم برداری مستند به تصویربرداری فیلم،سراج، از استان قم به محمود احمدی تعلق گرفت و دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال هم به تصویربرداری فیلم ،بلندای آسمان از استان یزد به حامد بقاییان تعلق گرفت.

وی گفت: همچنین در بخش جنبی فیلم‌های مستند، دیپلم افتخار به تدوینگر فیلم ،سراج از استان قم به محمدرضا دهستانی اهدا شد.

انتهای پیام/ی

معرفی برگزیدگان بخش مستند سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان پویش حدیث عشق در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی گفت: در پویش «حدیث عشق» ۱۵۰ نفر از استان مشارکت داشتند و پس از داوری آثار ارسالی، ۲۲ برگزیده از بین کودکان، نوجوانان و بزرگسالان انتخاب شد.

خدیجه معصومی، گفت: با اتمام زمان پویش و فرآیند داوری، اسامی برگزیدگان پویش «حدیث عشق» در سه گروه سنی اعلام شدند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی  آذربایجان‌غربی افزود: پویش «حدیث عشق» با محوریت خوانش اشعار نظامی به مناسبت گرامیداشت روز حکیم نظامی در قالب ویدئوی ۶۰ ثانیه‌ای از تاریخ ۱۰ دی تا ۱۰ اسفند امسال برگزار شد.

معصومی ادامه داد: در این پویش ۱۵۰ نفر از سطح استان مشارکت داشتند و پس از داوری آثار ارسالی، ۲۲ برگزیده از بین کودکان، نوجوانان و بزرگسالان انتخاب شد.

وی گفت: شرکت کنندگان برای مشاهده اسامی برگزیدگان به سایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مراجعه کنند.

معصومی گفت: علاقه‌مندان یکی از اشعار پنج گنج نظامی (مخزن‌الاسرار، لیلی و مجنون، هفت پیکر، خسرو و شیرین و اسکندرنامه) را خوانش و با ارسال ویدئوی ضبط شده در پیام‌رسان‌های بله و ایتا در پویش شرکت کردند.

 

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۸ اثر برای اجرای عمومی جشنواره تئاتر خیابانی رضوی
  • معرفی ۱۸ اثر به مرحله اجرای عمومی جشنواره تئاتر خیابانی رضوی
  • برگزیدگان جشنواره ابوذر در کرمانشاه معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی باران وحی در شیراز
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره فیلم ۱۰۵ ثانیه در بندرعباس
  • برگزیدگان مرحله اول پویش ملی «خوانش کتاب» معرفی شدند
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد ابهر موفق‌ترین کانون استان زنجان شد
  • تئاتر رضوی پس از اختتامیه رها نمی‌شود/معرفی برترین‌ها به تئاترفجر
  • معرفی برگزیدگان پویش حدیث عشق در آذربایجان غربی
  • برگزیدگان جایزه کتاب «پرانتز» معرفی شدند