Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: فعلا کسی با من در این مورد تماس نگرفته، ولی بدون شک من هم دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم، چون این تیم، تیم بزرگی است.به گزارش بلاغ،عبدالله حسینی ، در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال پدیده اظهارداشت: خداراشکر تیم وضعیت خوبی دارد و ما توانستیم در این مدت تعطیلی لیگ، یک بازی دوستانه داشته باشیم و فعلا در مشهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم آماده بازی با سایپا هستیم.

وی در مورد بازی هفته آینده تیمش با سایپا در هفته سیزدهم لیگ برتر، تصریح کرد: علی دایی همیشه تیم‌های خوبی داشته، ولی به هر حال ما هم صدر جدول هستیم و حریفان روی پدیده حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. عملکرد تیم ما در بازی‌های گذشته مشخص است و برای همین هیچ حریفی را ساده نمی‌گیریم.

بازیکن تیم فوتبال پدیده در واکنش به اینکه شنیده می‌شود مذاکراتی را با باشگاه پرسپولیس در نیم‌فصل داشته، خاطرنشان کرد: فعلا کسی با من در این مورد تماس نگرفته، ولی بدون شک من هم دوست دارم در پرسپولیس بازی کنم، چون این تیم، تیم بزرگی است. پرسپولیس هواداران زیاد و بزرگی دارد، ولی من فعلا با پدیده قرارداد دارم و در این تیم خوشحالم.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی بعد دربی همیشه سخت است و ما بازی سختی را بردیم و سه امتیاز خوبی گرفتیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: بازی بعد دربی همیشه سخت است، اما از هواداران تشکر می‌کنیم که امروز آمدند و حمایت کردند و توانستند به بچه‌ها قدرت خوبی بدهند. بچه‌ها نیز فوق‌العاده زحمت کشیدند و یک بازی سخت را بردیم و سه امتیاز خوبی بود.

اوسمار: این تعطیلی برای ما فرصت خوبی است

 

وی درباره تأثیر حساسیت دربی روی عملکرد تیم پرسپولیس گفت: هم حساسیت بود و هم استقلال بسته بازی می‌کرد و شرایط را سخت‌تر کرده بود. امروز پیکان خوب بازی کرد و بچه‌ها هم توانستند ریتم خوبی داشته باشند، آنها البته هماهنگی خوبی هم داشتند، اما باید این روند را ادامه بدهیم. شرایط اینگونه نیست که یکی دو بازی باشد و باید بیشتر تلاش کنیم و برای بازی‌های سخت‌تر آماده شویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به قرعه این تیم در جام حذفی و دیدار مقابل آلومینیوم اراک تأکید کرد: ما بازی به بازی آماده می‌شویم و آلومینیوم یا تیم دیگر باشد باید با آنها بازی کنیم. بازی‌ها نیز سخت‌تر شده است و مطمئناً روز سختی برای ما خواهد بود.

حسینی در مورد اینکه سه‌گانه فصل گذشته انگیزه این تیم را کاهش نداده است، خاطر نشان کرد: سه‌گانه و آن قهرمانی‌ها برای ما تمام و در حال حاضر فصل جدید است. کار ما خیلی سخت است و رقبای سختی داریم و باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی در آستانه جذب پدیده فوتبال آمریکا
  • شجاعیان: امیدوارم همه اتفاقات مسابقه فنی باشد
  • اسدی: به حواشی فضای مجازی توجه نمی کنم
  • رقابت قهرمانی فقط بین پرسپولیس و استقلال نیست
  • حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است
  • اسدی: پرسپولیس باید لیاقتش را به اثبات برساند
  • حرف‌های نویدکیا قبل از تقابل حساس با محمد ربیعی!
  • شوخی توماس مولر با کای هاورتس: رویارویی با آرسنال؟ دوست من، منتظرت هستم
  • جای این بازیکن پرسپولیس خالی است!
  • «دربی» سرد و بی روح و بدون بار فنی بود/ سرخپوشان بهتر بودند