Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: 2 سارق که اقدام به سرقت طلا و زیورآلات کودکان در این شهرستان کرده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ حسین علیان نژادی افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیس مبنی بر سرقت زیورآلات کودکان در آراسنج، جنب مدرسه دخترانه، عوامل گشت کلانتری 11 پاسداران بلافاصله به محل یاد شده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل و تایید خبر، مشخص شد سرقت از طلای کودکان توسط 2 زن صورت گرفته است.
فرمانده انتظامی بوئین زهرا اضافه کرد: در بررسی و تحقیقات فنی پلیس هویت سارقان زن که مادر و فرزند بودند در آراسنج شناسایی و در یک علمیات غافلگیرانه توسط عوامل انتظامی شهرستان دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.
8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي دستگيري سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل متواری در رودبار

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت در یکی استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب امروز ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر با اشاره به دریافت خبری در خصوص درگیری چند نفر و قتل یکی از این افراد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، اظهار کرد: با توجه به متواری شدن قاتل از محل ارتکاب جرم، ماموران پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی از اقدامات فنی و تحقیقات گسترده صورت گرفته و شناسایی محل اختفای متهم در یکی از استان‌های همجوار خبر داد و گفت: پس از اخذ نیابت قضایی، پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و متهم را ظرف کمتر ۲۴ ساعت دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه این فرد به ارتکاب قتل اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از این اقدام را اختلافات شخصی عنوان کرده، افزود: قاتل ۲۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است، گفت: احترام به قانون معرف منزلت اجتماعی و جایگاه رفیع شهروندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دندانپزشک قلابی با گواهینامه جعلی در رشت دستگیر شد
  • سارقان مسلح در سنندج زمین‌گیر شدند
  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • انهدام ۲۰ باند حرفه‌ای واردکننده سلاح در لرستان
  • دستگیری سارقان آجیل و خشکبار
  • سارقان آجیل و خشکبار و اماکن در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  •  مشاور خانواده کلاهبردار در دام پلیس جویبار 
  • دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار