Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا،متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ اِن لَیسَ لِلاِنسانِ اِلَّا ما سَعی‌»

چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی‌سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به ملت و کشور گذراندند و در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با توکل به ایزد منّان در کنار همسنگران از تلاش صادقانه دست برنداشته و با کوله باری از تجربه، سنگر را به دیگران می‌سپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون که به حکم قانون، دولت از ادامه همکاری با بسیاری از مدیران عالی و کارشناسان مبرز و مجرب بازمانده است، وظیفه می‌دانم که از یک عمر تلاش صادقانه و موثر این فرزندان انقلاب و نظام در سراسر کشور صمیمانه تقدیر کنم و از خداوند بزرگ بخواهم که در ادامه زندگی نیز، داوطلبانه خدمات جدیدی را به ملت شریف ایران ارزانی دارند.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران حسن روحانی دولت قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق وعده صادق نشان از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت دوم اردیبشهت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کریمی مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد به همراه قائم مقام و معاونان خود به ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد رفت و با سردار زارع کمالی دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد در این دیدار با قدردانی از زحمات و تلاش‌های سپاه الغدیر در حوزه‌های مختلف گفت: سپاه در این سال‌ها ثابت کرده همیشه و همه جا، حتی در برهه‌های حساس در کنار مردم ایستاده است.
کریمی همچنین با اشاره به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران در مقابل رژیم صهیونیستی، افزود: این حرکت ارزشمند سپاه ثابت کرد، ایران کشوری مقتدر و باصلابت است.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این دیدار از فعالیت‌های صداوسیمای مرکز یزد در انعکاس برنامه‌ها و اقدامات سپاه قدردانی کرد.
سردار زارع کمالی به نقش صداوسیما در مقابله با توطئه‌های رسانه‌ای دشمن اشاره کرد و افزود: اگر نیرو‌های مسلح ما در قامت مالک اشتر عمل کردند، رسانه ملی ما نیز عمار گونه وارد عمل شد.

دیگر خبرها

  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • تحقق وعده صادق نشان از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران
  • عباس عبدی بررسی کرد؛ تفاوت سه سال اول دولت رئیسی با روحانی