Web Analytics Made Easy - Statcounter


انحراف آلت تناسلی مردان گاهی مادرزادی و گاهی اکتسابی بروز می‌کند و پیامد‌های زیادی دارد که در این مطلب با جزئیات بیشتری به آن می‌پردازیم

انحراف آلت تناسلی مردان
محمدرضا صفری‌نژاد، درباره علل انحراف دستگاه تناسلی مردان گفت: انحراف دستگاه تناسلی در مردان به دو دسته مادرزادی و اکتسابی تقسیم‌بندی می‌شود، که نوع مادرزادی آن از بدو تولد نوزاد را درگیر می‌کند، اما علائم آن پس از سن بلوغ ظاهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما در نوع اکتسابی انحراف آلت تناسلی مردان به دنبال بیماری خطرناکی به نام پیرونی* Peyronie's disease، دچار انحراف دستگاه تناسلی، می‌شوند که در این موارد اگر مردان هنگام نعوظ دچار مشکل نشوند، اصلاح صورت نمی‌گیرد، اما اگر هنگام نعوظ برای مردان مشکلی ایجاد شود، فرد باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

* بیماری پیرونی Peyronie's disease:نوعی بیماری اکتسابی آلت تناسلی مردانه می‌باشد که موجب انحراف و کوتاهی آن می‌باشد. این بیماری به علت تشکیل بافت فیبری (لیفی) در داخل جسم غاری (تونیکا آلبوژینه آ) ایجاد می‌شود.

این ارولوژیست بابیان اینکه ۱۰ درصد مردان دچار انحراف دستگاه تناسلی هستند، یادآور شد: در ۹۰ درصد موارد مردان دچار انحراف به سمت چپ می‌شوند.

مهم‌ترین علامت این بیماری درد شدید هنگام نعوظ است؛ به‌گونه‌ای که این افراد در روابط زناشویی دچار مشکل می‌شوند. به‌همین دلیل به افراد توصیه می‌شود با مشاهده این علامت و انحراف دستگاه تناسلی که با چشم نیز مشهود است، به ارولوژیست مراجعه کنند. این بیماری به‌دنبال ضربه به دستگاه تناسلی به‌خصوص هنگام نعوظ افراد را درگیر می‌کند.

استفاده از دستگاه‌های افزایش‌دهنده سایز اندام تناسلی یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل بروز بیماری پیرونی دانست، متأسفانه امروزه در شبکه‌های ماهواره‌ای این دستگاه‌ها به‌شدت تبلیغ می‌شود و افراد بسیاری آن را تهیه و استفاده کرده‌اند، که همین عامل نه‌تن‌ها مشکلی از آن‌ها برطرف نکرده، بلکه به دلیل ضربه‌ای که به دستگاه تناسلی وارد کرده است، موجب بروز بیماری پیرونی می‌شود.

پیرونی موجب بروز پلاک‌هایی بر روی دستگاه تناسلی می‌شود، که این پلاک‌ها دستگاه تناسلی را به سمت خود منحرف می‌کند و همین امر موجب انحراف دستگاه تناسلی در مردان می‌شود.   منبع: سیمرغ 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سلامت مردان آلت تناسلی ناتوانی جنسی مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده اما از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • چرا دچار وسواس می شویم/ بارزترین نشانه‌های وسواس
  • تشخیص بیماری‌های استخوانی با دستگاه ایران‌ساخت
  • انور ابراهیم پاسخ تنبیهی ایران را یک اقدام مشروع خواند