Web Analytics Made Easy - Statcounter


انحراف آلت تناسلی مردان گاهی مادرزادی و گاهی اکتسابی بروز می‌کند و پیامد‌های زیادی دارد که در این مطلب با جزئیات بیشتری به آن می‌پردازیم

انحراف آلت تناسلی مردان
محمدرضا صفری‌نژاد، درباره علل انحراف دستگاه تناسلی مردان گفت: انحراف دستگاه تناسلی در مردان به دو دسته مادرزادی و اکتسابی تقسیم‌بندی می‌شود، که نوع مادرزادی آن از بدو تولد نوزاد را درگیر می‌کند، اما علائم آن پس از سن بلوغ ظاهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما در نوع اکتسابی انحراف آلت تناسلی مردان به دنبال بیماری خطرناکی به نام پیرونی* Peyronie's disease، دچار انحراف دستگاه تناسلی، می‌شوند که در این موارد اگر مردان هنگام نعوظ دچار مشکل نشوند، اصلاح صورت نمی‌گیرد، اما اگر هنگام نعوظ برای مردان مشکلی ایجاد شود، فرد باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

* بیماری پیرونی Peyronie's disease:نوعی بیماری اکتسابی آلت تناسلی مردانه می‌باشد که موجب انحراف و کوتاهی آن می‌باشد. این بیماری به علت تشکیل بافت فیبری (لیفی) در داخل جسم غاری (تونیکا آلبوژینه آ) ایجاد می‌شود.

این ارولوژیست بابیان اینکه ۱۰ درصد مردان دچار انحراف دستگاه تناسلی هستند، یادآور شد: در ۹۰ درصد موارد مردان دچار انحراف به سمت چپ می‌شوند.

مهم‌ترین علامت این بیماری درد شدید هنگام نعوظ است؛ به‌گونه‌ای که این افراد در روابط زناشویی دچار مشکل می‌شوند. به‌همین دلیل به افراد توصیه می‌شود با مشاهده این علامت و انحراف دستگاه تناسلی که با چشم نیز مشهود است، به ارولوژیست مراجعه کنند. این بیماری به‌دنبال ضربه به دستگاه تناسلی به‌خصوص هنگام نعوظ افراد را درگیر می‌کند.

استفاده از دستگاه‌های افزایش‌دهنده سایز اندام تناسلی یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل بروز بیماری پیرونی دانست، متأسفانه امروزه در شبکه‌های ماهواره‌ای این دستگاه‌ها به‌شدت تبلیغ می‌شود و افراد بسیاری آن را تهیه و استفاده کرده‌اند، که همین عامل نه‌تن‌ها مشکلی از آن‌ها برطرف نکرده، بلکه به دلیل ضربه‌ای که به دستگاه تناسلی وارد کرده است، موجب بروز بیماری پیرونی می‌شود.

پیرونی موجب بروز پلاک‌هایی بر روی دستگاه تناسلی می‌شود، که این پلاک‌ها دستگاه تناسلی را به سمت خود منحرف می‌کند و همین امر موجب انحراف دستگاه تناسلی در مردان می‌شود.   منبع: سیمرغ 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سلامت مردان آلت تناسلی ناتوانی جنسی مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ایران و تاجیکستان برای تهیه مدل هیدرولیکی تونل آب بر و انحراف سد راغون

در جلسه پیگیری بندهای مندرج در سند یادداشت تفاهم شانزدهمین کمیسیون همکاریی‌های مشترک ایران و تاجیکستان، اعزام نمایندگان موسسه تحقیقات آب به تاجیکستان برای تهیه مدل هیدرولیکی تونل آب بر و انحراف سد راغون مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در راستای پیگیری بندهای مندرج در سند یادداشت تفاهم شانزدهمین کمیسیون همکاری‌های مشترک ایران و تاجیکستان، جلسه‌ای با حضور نمایندگانی از وزارت نیرو، وزارت امور خارجه، سازمان نقشه‌برداری، وزارت راه و شهرسازی، وزارت ورزش و جوانان، معاونت برق و انرژی، سازمان صدا و سیما، سازمان توسعه تجارت ایران، وزارت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و موسسه تحقیقات آب برگزار شد.

‌در این جلسه در کنار طرح و بررسی موارد مختلف، پیشنهاداتی نیز جهت توسعه و گسترش روابط همکاری ایران و تاجیکستان در حوزه‌های مختلف ارائه شد.

از جمله موارد مورد بررسی می‌توان به رشد ۵۴ درصدی صادرات ایران به تاجیکستان  طی ۱۱ ماه اخیر (از ۱۴۹ میلیون دلار در سال گذشته به ۲۳۰ میلیون دلار)،   آمادگی جهت تدوین نهایی پیش‌نویس تفاهم‌نامه تکنولوژی‌های نو، آمادگی کشور تاجیکستان برای برگزاری هفته دوستی جوانان دو کشور در تاجیکستان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، برگزاری اولین نشست چهارجانبه در شهریور ماه امسال، پیگیری ارتباط چهارجانبه با کشورهای ثالث (ترکمنستان و ازبکستان)، وجود بازار مناسب در تاجیکستان به دلیل فرسودگی زیر ساخت‌ها و نیاز طرف تاجیک در اقلامی نظیر ترانسفورماتور و کنتور،  برگزاری سومین کمیته فنی گردشگری در ایران در سال ۱۴۰۳ و اعزام نمایندگان موسسه تحقیقات آب به تاجیکستان برای تهیه مدل هیدرولیکی تونل آب بر و انحراف سد راغون اشاره کرد.

طبق اعلام وزارت نیرو، همچنین تهیه گزارش شناسایی بازار برق تاجیکستان برای صدور خدمات فنی و مهندسی و صدور کالا و تجهیزات، پاسخ به درخواست طرف تاجیکی برای برگزاری دوره‌های آموزشی برق مورد درخواست و ارسال برنامه اجرایی برای برگزاری دوره‌های آموزشی مورد علاقه طرف تاجیکی با ذکر جزئیات به مرکز امور بین‌الملل وزارت نیرو از جمله پیشنهاداتی است در حوزه آب و برق مطرح شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشگویی پایان جهان توسط نیوتن؛ ۳۶ سال دیگر!
  • طراحی دستگاه تشخیص بیماری‌های عفونی آبزیان
  • ۲۰ درصد بیماران تیروئید دچار این مشکل هستند
  • نفخ معده دارید؟ احتمالا به این کمبود ویتامین دچار هستید
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف از جاده خودروی سواری در آبادان
  • آلت تناسلی مار‌های ماده سرانجام کشف شد
  • همکاری ایران و تاجیکستان برای تهیه مدل هیدرولیکی تونل آب بر و انحراف سد راغون
  • انحراف اتوبوس در تهران؛ ۱۴ نفر مصدوم شدند
  • واکنش مجلس به سخنان علم الهدی: در لایحه حجاب هیچ‌گونه دستکاری اتفاق نیفتاده/ اطلاعات نادرستی به ایشان داده شده/ بزرگان صرفا به اطلاعاتی که به آنها داده می‌شود بسنده نکنند تا دچار خطای خود و مومنین روزه‌دار نشوند
  • انحراف اتوبوس در تهران، ۱۴ مصدوم در پی داشت