Web Analytics Made Easy - Statcounter

جام نیـوز: سیاوش اردلان، خبرنگار بی بی سی، در توئیتی از مشاهدات "نماینده ویژه سازمان ملل در زمینه فقر مطلق" از اوضاع شهروندان بریتانیایی نوشت.

 

بنابر این توئیت، در بریتانیا ۱.۵ میلیون نفر در فلاکت کامل و ۱۴ میلیون نفر در فقر زندگی می‌کنند

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: فلاکت فقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتریش تا سال ۲۰۲۷ واردات گاز روسیه را ادامه می‌دهد

وزیر خارجه اتریش طی اظهاراتی اعلام کرد که دولت این کشور زمان توقف کامل واردات گاز روسیه را سال ۲۰۲۷ تعیین کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، الکساندر شالنبرگ، وزیر خارجه اتریش در کنفرانس مطبوعاتی با آنتونی بلینکن، همتای آمریکایی خود اعلام کرد که دولت اتریش زمان توقف کامل واردات گاز روسیه را سال 2027 تعیین کرده است.

شالنبرگ گفت: هدف دولت اتریش این است که تا سال 2027، (این کشور) به طور 100 درصد از گاز روسیه مستقل شود.

پیش از این، لئونور گیوسلر، وزیر محیط زیست و انرژی اتریش گفته بود که وین باید راهی برای خروج از توافقنامه‌های مربوط به عرضه گاز روسیه که توسط شرکت اوام‌وی OMV منعقد شده است، آماده کند.

اتحادیه اروپا نمی‌تواند واردات گاز روسیه را متوقف کندصادرات گاز روسیه به چین رکورد زد

این شرکت در گفتگو با خبرگزاری تاس اعلام کرد که در صورت لزوم آماده است تا گاز مشتریان خود را در اتریش با گازی تامین کند که 100٪ از روسیه نیست، اما برای کنار گذاشتن کامل گاز روسیه، ابتدا باید یک چارچوب نظارتی مناسب ایجاد شود.

بر اساس گزارش وزارت محیط زیست و انرژی اتریش، سهم گاز طبیعی روسیه از "موجودی انرژی" این کشور در دسامبر 2023 به 98 درصد رسید که از زمان آغاز جنگ اوکراین بیشترین میزان ثبت شده محسوب می‌شود. در فوریه 2022، این رقم 79٪ بود.

در ژوئن 2018، توافقنامه‌ای برای تمدید قرارداد موجود بین شرکت صادرات گازپروم و شرکت اوام‌وی برای تامین گاز طبیعی روسیه به اتریش تا سال 2040 امضا شد.

این قرارداد تا سال 2028 معتبر بود و بر اساس اصل "بگیر یا پرداخت کن" take-or-pay، به این معنی که شرکت اوام‌وی موظف به انتقال پول است حتی اگر واقعاً گاز وارداتی را تحویل نگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ منتشر شد + جزئیات کامل
  • (تصویر) تقویم کامل سال ۱۴۰۳ + مناسبت‌ها و تعطیلی‌ها
  • پیروزی تیم محمدی و شکست تیم کریمی
  • ایلام در آماده باش کامل
  • برگزاری رویداد عطر نان در یزد
  • اتریش تا سال ۲۰۲۷ واردات گاز روسیه را ادامه می‌دهد
  • فوری | شاهکار هادی چوپان کامل شد | گرگ پارسی بازهم سامسون را شکست داد + جزئیات
  • نرخ دیه کامل ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد
  • عقب‌نشینی کامل اسرائیل از شمال شهر حمد در خان‌یونس
  • افتتاح نخستین واحد تولید نان کامل