Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار عباس زاهدی   در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرمان اظهار کرد: با وجود فضای مسموم مجازی و ایجاد شبهه در افکار عمومی بویژه میان نسل جوان، برگزاری یادواره شهدا باعث آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با راه و سیره شهدا می شود.
وی با بیان اینکه شهرستان کوهبنان 175 تقدیم نظام اسلامی کرده، که  بیشتر این افراد در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه کوهبنان تاکید کرد: این یادواره در راستای کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان  و با هدف تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران برگزار می شود وی با اشاره به اینکه مصاحبه با خانواده و همرزمان شهدا  افزود: یک  تیم مستندساز در  شهرستان کوهبنان این کار  را انجام می‌دهند.و شامل برنامه های فرهنگی، هنری و سخنرانی است.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا‌ گفت: ورود انقلاب اسلامی به دهه چهارم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مد ظله العالی  دهه پیشرفت و عدالت است بواسطه خون مطهر شهدا و تداوم راه این عزیزان بوده است.
سرهنگ زاهدی دبیر  یادواره شهدای شهرستان کوهبنان   یادآور شد: به برکت امنیت حاکم بر کشور که ثمره خون مطهر شهداست مردم در رفاه و آرامش زندگی می کنند و باید قدردان این نعمت بزرگ و تلاش برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.
فرمانده سپاه کوهبنان یاداور شد :یادواره شهدای روز  دوشنبه  با حضور و سخنرانی  پدر و مادر بسیجی شهید محمد حسین حدادیان و روایت گری و اجرای  حاج حسن شمشادی خبرنگار جبهه مقاومت در سوریه در محل حسینیه سیدالشهدا همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: جهاد در راه خدا همیشه و هر زمان وجود دارد و امنیت ایران مدیون شهدا است.
سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز گفت: باید قدر شهدا را بدانیم و راه و روش آنان را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
در این مراسم حاضران حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند و علیه رژیم صهیونیستی شعار مرگ بر اسرائیل سردادند و از عملیات غرور آفرین سپاه حمایت و تشکر کردند.
در پایان هم از خانواده شهدا قدردانی شد.

بیشتربخوانید:برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است