Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شادا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در اطلاعیه ای به سخنان رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه تصریح شده است وزارت اقتصاد با توجه به باور نهادی نسبت به اهمیت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وظایف و ماموریتهای محوله به عنوان یکی از اعضای فعال ستاد واقف بوده و همواره خود را نسبت به انجام تکالیف قانونی متعهد می دانیم که گواه این مدعا نیز تقدیر ستاد از عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی طی دوره های مختلف مدیریتی آن می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه می افزاید، همچنین عدم حضور مسئولان این وزارتخانه در جلسه اخیر ستاد، با هماهنگی دبیر ستاد و به دلیل تقارن آن با برگزاری جلسات مهم کاری دیگری بوده است. این در حالی است که حضور جانشینان و معاونان این وزارتخانه در جلسه ستاد به دبیر محترم ارایه، که مورد موافقت وی واقع نشده است لذا سخنان اخیر دبیر محترم ستاد قاچاق کالا و ارز در رسانه های گروهی بر خلاف هماهنگی های صورت گرفته با وی، تنها می تواند ناشی از ناهماهنگی مسئولان اجرایی ستاد در انتقال موضوع بوده باشد.

در نهایت اعلام می دارد وزارت امور اقتصادی و دارایی به روال گذشته نه تنها در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بلکه در تمامی ستادهایی که عضویت دارد حضوری اثربخش داشته و این روند را با جدیت بیشتری ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا وزارت اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر شبکه آموزش تغییر کرد | انتصاب دبیر ستاد تحول ساختاری سیما

به گزارش جام جم آنلاین، محسن برمهانی در احکام جداگانه‌ای محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه سلامت سیما را با حفظ سمت، به سمت «سرپرست شبکه آموزش سیما» و حسن نجفی سولاری را به سمت «دبیر ستاد تحول ساختاری سیما» منصوب کرد.

در پایگاه اطلاع‌رسانی سیما آمده است: محمدمهدی قاسمی‌ که متخصص روان‌پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است، مدیریت شبکه‌های سلامت، آموزش، شما، مدیرکل طرح و برنامه سیما، مدیر شبکه رادیویی سلامت، رییس ستاد جمعیت سیما و‌ نیز مدیریت شورای سیاستگذاری سلامت صداوسیما را در کارنامه خود دارد.
حسن نجفی سولاری، دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت استراتژیک است و به‌عنوان پژوهشگر و مدرس دانشگاه نیز فعالیت دارد. مشاور وزیر و رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد، مشاور رئیس مرکز ملی فضای مجازی و رئیس مرکز تولید و فنی معاونت سیما، برخی از سوابق نجفی سولاری است.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۷۶۰ پرونده قاچاق کالا در استان
  • کشف محموله بزرگ قاچاق لوازم کامپیوتری
  • قاچاق موادمخدر از افغانستان کاهش داشته است؟ | افغانستان تولیدکننده عمده شیشه
  • افغانستان تولیدکننده عمده «شیشه»/ قاچاق موادمخدر از افغانستان کاهش محسوسی نداشته است
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد | انتصاب دبیر ستاد تحول ساختاری سیما
  • کشف بیش از ۱۰۰۰میلیارد کالای قاچاق در گیلان
  • استان بوشهر در رتبه نخست کشف کالاهای قاچاق در کشور
  • کشف دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • مدیرکل پیشین درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: سند سلامت روان ۱۰ سال در بند وزارت بهداشت
  • تشدید مبارزه با قاچاق پوشاک