Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در این دوره از مسابقات که با حضور ۴۳۵ ورزشکار مرد در هشت رشته ورزشی در بین ۹ بانک بزرگ کشور (ملی، ملت، مسکن، صادرات، توسعه تعاون، توسعه صادرات، تجارت، کشاورزی و رفاه کارگران) ۱۸ آبان ماه سالجاری لغایت ۲۴ آبان ماه سالجاری در چابکسر برگزار شد، بانک رفاه توانست در رده‌های تیمی و انفرادی به عنوان قهرمان قهرمانان مسابقات دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از المپیاد تیم‌ها و ورزشکاران بانک رفاه در رشته انفرادی دو و میدانی توانستند با کسب یک طلا، دو نقره و یک برنز برای چهارمین سال متوالی به مقام قهرمانی تیمی مسابقات دست یابند.

بانک رفاه همچنین در رشته والیبال توانست با اقتدار و برای سومین سال پیاپی قهرمان سیستم بانکی کشور شود. 

کسب عنوان نایب قهرمانی در رده تیمی و عنوان سومی در رده انفرادی بدمینتون از دیگر دستاوردهای کاروان ورزشی بانک رفاه در این دوره از المپیاد بود.

گفتنی است مسابقات سیستم بانکی کشور در قسمت بانوان از نهم آذرماه سالجاری در شهر تهران برگزار می‌شود. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بانک رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بانک ملی در بزرگترین قرارداد نفتی تاریخ ایران

بانک ملی ایران، سهم ۱۱.۵ میلیارد دلاری از کل میزان مشارکت شبکه بانکی در پروژه هایی که در حضور معاون اول رئیس جمهور به امضا رسید را با مشارکت در میدان مشترک آزادگان به خود اختصاص داده است. - اخبار بازار -

صبح امروز در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نفت، مدیر عامل شرکت ملی نفت، مدیران شبکه بانکی کشور و همچنین دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران، از نقش شبکه بانکی کشور برای مشارکت 13.5 میلیارد دلاری در میدان مشترک آزادگان، آذر2، میدان نفتی سومار، دلاوران و مسجد سلیمان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک سهم 11.5 میلیارد دلاری از کل میزان مشارکت شبکه بانکی در پروژه هایی که در حضور معاون اول رئیس جمهور به امضا رسید را با مشارکت در میدان مشترک آزادگان به خود اختصاص داده است.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در این مراسم گفت: پس از گذشت دو سال از عمر دولت سیزدهم شاهد هستیم که با تکیه بر سرمایه گذاران داخلی یعنی شبکه بانکی کشور و پیمانکاران داخلی  چنین اتفاق بزرگی در کشور رقم خورده است.

وی افزود: کشوری مانند ایران  با بیش از صد سال سابقه استخراج نفت نباید منتظر پیمانکاران خارجی برای اکتشاف، بهره برداری نفت و پتروشیمی بماند.

مخبر تاکید کرد: سرمایه گذاری در نفت و گاز مهمترین حلقه زنجیره استقلال کشور است و باید با قدرت ادامه یابد.

وی افزود: دولت در سال 1402 با تمرکز بر سرمایه گذاری توانست به اهداف از قبل تعیین شده مانند کاهش تورم، پایه پولی، رشد نقدینگی و کاهش بیکاری دست یابد.

وزیر نفت نیز در  این مراسم گفت: این قرارداد نفتی که به ارزش 13.5 میلیارد دلار و با مشارکت بخش های مختلف از جمله شبکه بانکی کشور امروز امضا شد،یکی از بزرگ ترین رویدادهای تاریخ صنعت نفت کشور است.

وی افزود:توسعه این میادین موجب افزایش 400 هزار بشکه ای تولید در این میادین می شود که سالانه 15 میلیارد دلار عایدی برای کشور دارد.

وی ادامه داد:با راه اندازی این پروژه ها 66 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود.

گفتنی است میدان مشترک آزادگان که با سرمایه گذاری 11.5 میلیارد دلاری بانک ملی ایران  انجام می شود با حفاری 185 حلقه چاه تازه در حال اجراست و مراسم بهره برداری از 60 حلقه از این چاه ها به تازگی انجام شده است.قرارداد توسعه این میدان در غرب کارون با تدبیر دولت سیزدهم برای یکپارچه سازی روند توسعه به امضا رسیده است.

محسن خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران نیز در این مراسم گفت:در این قرارداد بانک ها از تسهیلات دهنده به سرمایه گذار تبدیل شده اند که اقدام بسیار مهمی در مسیر مشارکت مردم و هدایت نقدینگی آنها به سوی بخش های مولد کشور است.

وی با اشاره به ویژگی های میدان آزادگان که بانک ملی ایران نیز در آن به سرمایه گذاری پرداخته است،گفت:این میدان 32 میلیارد بشکه نفت خام درجا دارد و یکی از میادین فوق عظیم دنیاست که با تکیه بر توان داخلی توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ قهرمانان اروپا چه تیمی است؟ ترنت الکساندر آرنولد به شما پاسخ می‌دهد
  • درخشش ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قطب ۷ کشور
  • مشارکت بانک ملی در بزرگترین قرارداد نفتی تاریخ ایران
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد آموزش هنر در بوشهر
  • تیم وکلای فرهنگ قهرمان اولین دوره مسابقات فوتسال جام وکیل مدافع
  • بزرگترین جام رمضان کشور در مشهد آغاز شد
  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد پرشورتر از گذشته
  • گفت‌وگو با قهرمان وزنه‌برداری آسیا؛ مسئولان کیژان مقصودی را ‌تحویل نمی‌گیرند + فیلم
  • در مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه اردبیل چه گذشته؟
  • افتخار آفرینی ورزشکاران کردستانی در مسابقات فیتنس کشور