Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد رضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران، اظهار داشت: سامانه بارشیِ آذرماه از عصر جمعه وارد مازندران می‌شود. از عصر جمعه دوم آذر، بارندگی و وزش باد ابتدا از مناطق غربی آغاز و تا شب بتدریج مناطق مرکزی و شرقی مازندران را نیز در بر می‌گیرد.

وی افزود: از بامداد شنبه تا اواسط روز شنبه با تقویت جریانات سردِ شمال تا شمال‌غربی شاهد تشدید بارندگی، وزش باد (گاهی نسبتأ شدید) و کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۱۰ درجه در مازندران خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوی با اشاره به اینکه در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی علاوه بر پدیده مه، بارش برف نیز پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: بارش در نیمه غربی مازندران از شدت بیشتری برخوردار بوده لذا آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه از عصر روز شنبه از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود، گفت: دریای خزر برای جمعه شب و روز شنبه مواج و طوفانی خواهد بود.

انتهای پیام/پ

 

هواشناسی  مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در شهرهای مختلف استان مازندران از جمله فریدونکنار، فاضلاب و پساب‌های انسانی، صنعتی، کشاورزی و غیره از طریق کانال‌های انتقال آب و رودخانه‌ها به دریا سراریز می‌شود و نظارت‌های متولیان امر برای پیشگیری از این معضل در استان ضعیف است.

ورود آلاینده‌ها از طریق رودخانه به دریا نه تنها سبب از بین رفتن زیستمندان در رودخانه‌های مختلف استان شده است، بلکه حال و روز دریای خزر را در مناطق نزدیک به ساحل ناخوش کرده است.

این وضعیت درحالی است که هرساله مسافران زیادی برای بهره مندی از جاذبه‌های دریا به استان مازندران سفر می‌کنند. از سوی دیگر ورود پساب‌ها به دریا در حالی است که دریای خزر در آستانه فصل تابستان خود را برای شنای مسافران و مردم مهیا می‌کند.

ورود پساب‌ها به دریا، وضعیت شناگاه های مازندران را نیز آلوده کرده است.

کد خبر 6085114

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • هشدار افزایش وزش باد و ارتفاع امواج در دریای خزر
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار
  • تداوم رگبارهای بهاری همراه با وزش باد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها