Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@08:37:30 GMT

حاجی‌بابایی: یمن تنگه احد مسلمانان است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۴۳۸۱

حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در تجمع حوزویان در دفاع از مردم مظلوم یمن در حوزه علمیه همدان، اظهار کرد: امروزه بزرگترین جنایت در یمن دولت فراری دادن منصور هادی تحت حمایت عربستان و آمریکا است که هدفشان تبدیل یمن به 6 ایالت و بر هم زدن حاکمیت ملی است.

وی ادامه داد: این جنگ و زورگویی ظالمان در یمن فقط یک جنگ ایالتی نیست بلکه جنگ کفر با حق و دنیای اسلام است که جمهوری اسلامی ایران تا کنون یک تنه با تمام توان در برابر زور و استکبار ایستاده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی‌بابایی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در تمام مواضع بین‌المللی خود قدرتمندانه پیش رفته و پیروز شده و علت زورگویی و خواسته‌های غیرمنطقی آمریکا از ایران، شکست آنهاست.

وی با بیان اینکه مشکلات امروز جامعه فقط به علت وجود اقتصاد لیبرال است، گفت: متأسفانه امروزه به علت عملکرد ضعیف مجلس، اقصاد لیبرال در سطح جامعه رخنه کرده که اگر مجلس بتواند و بخواهد در برابر این مشکلات ایستادگی و به وظیفه خود به خوبی عمل کند بیش از نیمی از این مسائل و مشکلات حل می‌شود اما مجلس در دولت ذوب شده‌ است.

حاجی‌بابایی با بیان شناخت انقلابیون اضافه کرد: اگر می‌خواهید یک انقلابی اصیل را بشناسید باید بدانید که انقلابی اصیل کسی است که در برابر تمام مسائل موضع‌گیری می‌کند اما اکنون ما فقط با عده‌ای بازیگران مختلف انقلابی‌نما در درون کشور مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری مردم نخستین گام در راستای اصلاح این مشکلات است، خاطرنشان کرد: حرکات مطالبه‌گر می‌تواند بازتاب‌های تأثیرگذاری در کشور داشته باشد که باید این فرهنگ مطالبه‌گری در مردم رواج پیدا کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن حوزه علمیه دولت عربستان جنگ جمهوری اسلامی ایران استکبار جمهوری اسلامی جامعه اقتصاد مشکلات جهان سوریه مجلس شورای اسلامی مسلمانان یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است

مجید چگنی در دومین نشست کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها در سال ۱۴۰۳ که با هدف ارائه گزارش وضع مطالبات شرکت‌های گاز استانی در سال ۱۴۰۲ و بررسی چالش‌ها و تمهیدات پیش‌بینی‌شده برای امسال برگزار شد، با اشاره به نقش مهم وصول مطالبه‌ها بر تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی با اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابربدهکاران تأکید کرد.

وی گفت: ارائه مستمر خدمات دولت، رونق اقتصادی کشور در طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، منوط به تأمین منابع مالی است و یکی از اجزای مطلوب مصادیق آن توجه به وصول مطالبات است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران افزود: مدیران‌عامل شرکت‌های گاز استانی به ‌عنوان رئیس کمیته وصول مطالبه‌ها در استان و مدیران مالی این شرکت‌ها به‌عنوان دبیر کمیته، اهتمام ویژه‌ای به تحقق وصول مطالبه‌ها داشته باشند.

سیدمحمدحسین حسینی مدیر مالی شرکت ملی گاز ایران نیز گزارشی از فرآیند وصول مطالبه‌ها ارائه و اقدام‌های حوزه مالی این شرکت در این باره را تشریح کرد.

مسلم رحمانی مدیرهماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران نیز به‌عنوان دومین سخنران نشست، بیان کرد: وصول مطالبه‌ها و بهینه‌سازی مصرف از اولویت‌های شرکت ملی گاز ایران است و بی‌تردید حصول به نتیجه در این فرآیند با سختی و مشکلاتی همراه است.

وی ادامه داد: کمک به بخش مولد اقتصاد کشور با هدف جهش تولید، دغدغه جدی شرکت ملی گاز ایران است، اما در صورت نبود همراهی صنایع در پرداخت مطالبات، شرکت در خدمات‌رسانی با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

مدیران‌ عامل شرکت‌های گاز استانی هم در این نشست ضمن بیان گزارشی از وضع وصول مطالبه‌ها در حوزه مأموریتشان، پیشنهادهایی به‌منظور تسهیل در این امر ارائه دادند.

براساس این گزارش، کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها، برای هماهنگی با هدف گرفتن تصمیم برای اخذ بدهی از مشترکان به‌ویژه بدهکاران عمده تشکیل شده است که در نشست‌های مستمر با رصد اقدام‌های شرکت‌های تابع، تمهیدات لازم اندیشیده می‌شود و هماهنگی‌های لازم به‌منظور تسهیل این فرآیند انجام خواهد شد.

منبع: شرکت ملی گاز

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه
  • تنبیه رژیم صهیونیستی مطالبه عمومی بود
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور