Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@10:19:49 GMT

خداحافظی روحانی با مدیران بازنشسته

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۴۴۰۶

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس‌ جمهور امروز در پیامی از یک عمر تلاش و خدمت خالصانه و صادقانه مدیران عالی و کارشناسان مبرز و مجرب بازنشسته به عنوان فرزندان انقلاب و نظام در سراسر کشور، تقدیر کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ اِن لَیسَ لِلاِنسانِ اِلَّا ما سَعی»

چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی‌سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به ملت و کشور گذراندند و در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با توکل به ایزد منّان در کنار همسنگران از تلاش صادقانه دست برنداشته و با کوله باری از تجربه، سنگر را به دیگران می‌سپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون که به حکم قانون، دولت از ادامه همکاری با بسیاری از مدیران عالی و کارشناسان مبرز و مجرب بازمانده است، وظیفه می‌دانم که از یک عمر تلاش صادقانه و موثر این فرزندان انقلاب و نظام در سراسر کشور صمیمانه تقدیر کنم و از خداوند بزرگ بخواهم که در ادامه زندگی نیز، داوطلبانه خدمات جدیدی را به ملت شریف ایران ارزانی دارند.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان

به گزارش قدس آنلاین آیت الله رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی امروز دوشنبه با آصف علی زرداری رئیس جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام آباد دیدار و گفت وگو کرد.

پیشتر هم دیدارهایی میان رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان، رئیس مجلس ملی و همچنین اعضای هیأت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

همچنین در این سفر ۸ سند همکاری هم بین وزرای دولت های ایران و پاکستان در موضوعات تجاری، اقتصادی، امنیتی، حمل و نقل، قضایی، فرهنگی و ... به امضا رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان باید حل شود
  • هدف‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری روابط تجاری ایران و پاکستان
  • حجاب؛ سنگر اول جنگ نرم
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند