Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در مراسم شکرانه خدمت و در آیین تجلیل از خادمان زایران پیاده دهه پایان ماه صفر گفت: خدمت به زایران امام رضا (ع) به ویژه زایران پیاده و نوعی فرهنگ سازی متناسب هویت واقعی مشهد است.

آیت الله سیداحمد علم الهدی افزود: خادمی زوار امام رضا(ع) توفیق می خواهد، همه ما مدیون امام هشتم هستیم و خدمت رسانی به زائران، ادای دین ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنوز از مسؤولان استان که جاده ها رابرای رفت و آمد زائران پیاده آماده نکردند گله مندم ؛  زائران از هر پستی و بلندی راهی در حال حرکت به مشهد هستند اما مسیر برایشان فراهم نیست.

امام جمعه مشهدگفت: اگر خدمات مردمی بین راه حاصل شود، شاید دیگر نیازی به ایجاد میقات هیأت ها نباشد، شهر را باید برای حضور زائران آماده کنیم.

در پایان این مراسم تعدادی از خادمان زائران پیاده تجلیل شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی ولی فقیه شکرانه خدمت زائران پیاده زوار امام رضا امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران در اولویت‌ اطلاع‌رسانی هواشناسی خراسان رضوی باشند  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در ادامه بررسی‌های وضعیت آمادگی خدمت به زائران نوروزی  به همراه مدیران ادارات کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی و راهداری و حمل و نقل جاده ای و دفتر هماهنگی امور رفاهی زائران از اداره کل هواشناسی بازدید کرد. 

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در بازدید از اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به ناپایداری جوی و شرایط احتمالی بارش های روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید خدمات رسانی به زائران نیز متغیر خواهد بود و باید تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله کمیته‌های اسکان و حمل و نقل جاده‌ای و به ویژه شهرستان‌های مسیر و قرارگاه مشهد بیشترین  آمادگی را داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ​​​​​​​گلباران قدوم زائران نوروزی حرم مطهر رضوی با ۲۰۰ هزار شاخه گل
  • خدمت‌رسانی ۳۹ پایگاه امدادی هلال احمر خراسان رضوی به زائران نوروزی
  • حدود ۱۲ هزار پزشک و پرستار در خراسان رضوی آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر روز در طرح نیروی امدادگر و نجاتگر خراسان رضوی
  • ۱۰ هزار نفر روز امدادگر به زائران نوروزی خراسان رضوی خدمت می‌کنند
  • مراسم تجلیل از رای اولی‌ها در فریمان + تصاویر
  • زائران در اولویت‌ اطلاع‌رسانی هواشناسی خراسان رضوی باشند  
  • آمادگی ۹۰۰ مدرسه برای اسکان نوروزی زائران در استان خراسان رضوی
  • مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم در نمایشگاه قرآن با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • فعالیت ویژه بیمارستان امام رضا (ع)، برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی