Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از تلویزیون المیادین، مارتین گریفیتس، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن که به صنعا سفر کرده است، پس از دیدار با مقامات یمنی گفت: فرصت واقعی برای صلح در یمن وجود دارد. همه طرف‌ها باید از این فرصت صلح استفاده کنند تا به فاجعه انسانی و رنج ملت یمن پایان دهند.

از سوی دیگر، اسپوتنیک به نقل از منابع نزدیک به فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن تاکید کرد قرار است مارتین گریفیتس فردا به الحدیده سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشام شرف، وزیر امور خارجه دولت وفاق ملی یمن نیز پس از دیدار با مارتین گریفتیس، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن گفت: به حمایت از همه تلاش‌ها برای دستیابی به راه حل سیاسی پایبند هستیم. کشور‌های عضو ائتلاف متجاوز نباید درباره تمایل برای حرکت در مسیر صلح به سخنان رسانه‌ای اکتفا کنند. مرحله آینده مرحله صلح پایدار بین همه طرف‌ها و پشت سر گذاشتن مرحله رئیس جمهوری خواهد بود که بر اساس قانون اساسی دوره حکومت او پایان یافته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: فرستاده ویژه سازمان ملل مارتین گریفیتس یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر از رودخانه‌ها فاصله بگیرند

معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران گفت: در صورتیکه دام عشایر نیز در ارتفاعات، مسیل‌ها و محل رودخانه‌ها قرار دارد، نسبت به هدایت آن به محل‌های امن اقدام شود.

بر اساس اطلاعیه ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو روزهای سه شنبه و چهارشنبه جبهه بارشی قوی غرب کشور را درگیر خواهد کرد.

معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران هشدار داد: عشایر عزیز در طی این روزها به هیچ عنوان در کنار رودخانه‌ها و مسیرها اتراق نکرده و همچنین جابه‌جایی محل اتراق خود را نیز به تعویق بیندازند.

وی افزود: در صورتیکه دام عشایر نیز در ارتفاعات، مسیل‌ها و محل رودخانه‌ها قرار دارد، نسبت به هدایت آن به محل‌های امن اقدام شود.

میزبان تاکید کرد: در صورتیکه چادر عشایر در کنار رودخانه یا مسیل واقع شده باید حتما نسبت به تغییر محل نصب اقدام کنند، زیرا سیلاب رگباری در دقایقی می‌تواند فاجعه را رقم بزند.

معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران گفت: انتظار داریم با همراهی عشایر محترم و تلاش دستگاه‌های دولتی نعمت الهی خسارتی برای مردم در پی نداشته باشد.

منبع : فارس

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره یونایتد: نیاز داشتم به لیورپول گل بزنم
  • انعکاس تحلیل واقعی از بازار در ویژه برنامه نوروزی «بهار بازار» + فیلم
  • افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد
  • ارتش پاکستان: ۸ تروریست به جهنم فرستاده شدند
  • شرط اخذ مهر تردد دانشجویی اعلام شد
  • باتلاق؛ ماجرای واقعی یک شبکه جاسوسی منافقین
  • آزمون شهرداری‌های زنجان ۱۰‌ خرداد سال آینده برگزار می‌شود
  • خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها به محیط زیست/ پسماند؛ معضل یا فرصت برای کسب ثروت؟
  • عشایر از رودخانه‌ها فاصله بگیرند
  • رویارویی مربیان جوان‌پسند در آخرین بازی سال