Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار معروفی در افتتاحیه ۱۶ پروژه عمرانی ومحرومیت زدایی وهمچنین کلنگ زنی ۴ پروژه در سطح استان گلستان که بصورت متمرکز در روستای بارانیهای گنبد برگزار شد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز سد بلا وسنگر ی محکم برای مردم وسد بلای ولایت ومردم بوده و امروز هم سپاه وبسیج افتخار میکند مردمی و ولایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:امروزه به عظمت دستور بنیانگذار ومعمار کبیر انقلاب اسلامی پی میبریم که شجره طیبه بسیج راتشکیل شد وبسیج یعنی با مردم بودن.

سردار معروفی با اشاره به اینکه بسیج با سپاه تعریف می شود وسپاه با بسیج گفت:بسیج یک نیروی نظامی نیست بلکه یک فرهنگ ، آرمان و ایده است که منطقش قرآن ورسول ا... است وسیره اش پیروی از سیره سرور وسالار شهیدان است.

فرمانده سپاه نینوا اشاره کرد: در نهاد مردمی بسیج بن بستی وجود ندارد وانسان اگر باور به وعده های الهی داشته باشد برایش بن بست معنایی نداشته و اشکال بعضی از انسان های امروز ما این است که سنت های الهی را باور ندارند وبه بن بست می خورند که اگر از خدا بترسند از غیر خدا نمی ترسند.

معروفی ادامه داد: ما در زمانی که هیچ نداشتیم در مقابل همه دنیای کفر به مدت هشت سال ایستادیم وتنها امیدمان عشق به خدا واهل بیت وعشق به همه خوبیها که آنهم ملت بود داشتیم.

فرمانده سپاه نینوا در پایان با اشاره به اینکه سپاه وبسیج افتخار میکند به مدت چهل سال به پای انقلابش ایستاده و ودر حال خدمت رسانی به مردم و در هر عرصه ایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد می باشد گفت: امروز بسیج سازندگی سپاه نینوا بطور متمرکز یک مدرسه و یک غسالخانه یک کانون فرهنگی، یک پروژه ساماندهی آبرسانی سطحی، ده خانه محروم و دو خانه عالم را در سطح استان با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی سه مدرسه و یک خانه عالم و افتتاح چهل پروژه اقتصاد مقامتی را بالغ بر ده میلیارد ریال خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه ماکو در مراسم گرامی داشت سومین سالگرد شهادت سردار محمد حجازی و بزرگداشت 12 هزار شهید استان آذربایجا نغربی گفت: امروز سپاه با این عملیات به نقش خود به خوبی عمل کرده و آماده بودن همه جانبه خود را به همه بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی در برابر مستکبران نشان داد .

حجت الاسلام هاشمی افزود: سپاه با این اقدام هوشمندانه و عزتمندانه قدرت پوشالی اسرائیل غاصب و جنایتکار را در دنیا در هم پیچید .

او گفت : اگر سپاه در عملیات وعده صادق موفق شد ولایت مداری و نترسیدن از دشمن بود که از شهدا دفاع مقدس و انقلاب اسلامی درس گرفته بودند .

امام جمعه ماکو   در ادامه با برشمردن برخی از ویژگی های بازر سردار شهید حجازی گفت: شهید حجازی با فعالیتهای گسترده خود در لبنان و کمک به حزب الله ، قدرت و عظمت دوباره به جبهه مقاومت بخشید .

وی با بیان اینکه این شهید با تفکر بسیجی خود به توان نظامی و موشکی حزب الله قدرت و عظمت بخشید افزود: سردار شهید حجازی بسیجی تمام عیاری بود که در حبهه مقاومت و کشورهای مسلمان ، با تفکر بسجی خود منشا خدمات ارزنده ای شد .

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا