Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@06:58:57 GMT

فعالیت‌های صیادی در دریای مازندران ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۴۴۴۲

ساعت 24- مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به کاهش نسبی دمای هوا در استان، گفت: فعالیت‌های صیادی در دریای مازندران ممنوع شد.

محمد رضا رضوی اظهار داشت: سامانه بارشیِ آذرماه از عصر جمعه وارد مازندران می‌شود. از عصر جمعه دوم آذر، بارندگی و وزش باد ابتدا از مناطق غربی آغاز و تا شب بتدریج مناطق مرکزی و شرقی مازندران را نیز در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از بامداد شنبه تا اواسط روز شنبه با تقویت جریانات سردِ شمال تا شمال‌غربی شاهد تشدید بارندگی، وزش باد ( گاهی نسبتأ شدید) و کاهش محسوس دما بین 6 تا 10 درجه در مازندران خواهیم بود.

رضوی با اشاره به اینکه در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی علاوه بر پدیده مه، بارش برف نیز پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: بارش در نیمه غربی مازندران از شدت بیشتری برخوردار بوده لذا آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه از عصر روز شنبه از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود، گفت: دریای خزر برای جمعه شب و روز شنبه مواج و طوفانی خواهد بود.

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران و طوفان در راه کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز  وزش باد به‌نسبت شدید در استان به ویژه مناطق شمال غربی و نیز خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا  و  ساعات بعد از ظهر امروز با فعالیت سامانه بارشی، افزایش ابر و بارش پراکنده باران در برخی مناطق مرکزی، غربی، شمالی، شمال غربی و جنوب غربی پیش بینی شده است.

همچنین طبق اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی،  یکشنبه و دوشنبه جوی به‌نسبت پایدار گاهی همراه با گردوخاک در برخی مناطق شرقی مورد انتظار است.

 سه شنبه و چهارشنبه وزش باد به‌نسبت شدید و شدید در استان کرمان خواهیم داشت که شرایط برای خیزش گردوخاک و افزایش غلظت غبار و نیز کاهش کیفیت هوا در اغلب مناطق به ویژه مناطق شمالی، شمال غربی و جنوب شرقی وجود دارد.

سه شنبه و چهارشنبه از بعدازظهر سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور افزایش ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، بارش و رگبار باران و گاهی رعد و برق در مناطق مستعد مورد انتظار است.

براساس این اطلاعیه بیشینه بارش‌ها چهارشنبه خواهد بود و آبگرفتگی معابر، اختلال تردد در برخی مناطق محتمل است.

 

دیگر خبرها

  • هواشناسی اصفهان امروز سه شنبه ۲۹ اسفند؛ بارش شدید باران
  • نوروز در مازندران بارانی می‌شود
  • نوروز بارانی در مازندران
  • امکان چادر زدن در بسیاری از استان‌ها نیست
  • امکان چادر زدن در بسیاری از استان‌ها وجود ندارد
  • تداوم بارش‌ها در اکثر مناطق کشور
  • هشدار مهم؛ خطر سیل در این استان‌ها جدی است
  • آسمان مازندران نیمه ایری همراه باکاهش دما
  • باران و طوفان در راه کرمان
  • فعالیت پایگاه‌های انتقال خون خوزستان در ماه رمضان