Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@10:18:40 GMT

صید یک حلقه مار مزاحم در منزل مسکونی در بابل

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۴۴۴۳

صید یک حلقه مار مزاحم در منزل مسکونی در بابل

رکنا: آتش‌نشانان ایستگاه 2 آتش‌نشانی بابل یک حلقه مار را که در منزل خانواده بابلی ج خئش کرده بودند، گرفته و آزاده شان کردند.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! 300 هزار تومان بسته حمایتی برای هر خانواده 4 نفره ! وحشتناکترین اتفاق برای مجری در پخش زنده + فیلم گرانفروشی وحشتناک قطعات ماشین در بازار / مسئول کیست؟! پولشویی قالیباف هنگام شهردار بودن در تهران ! این زن بیوه در پارک کرج چادر زده بود! / سرنوشت تلخ یک زن بی خانمان راز جسد تکه تکه شده یک دختر و پسر در سطل آشغال!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث بابل آتش نشانان مزاحم منزل مسکونی مار عکس فیلم اعدام ایران ازدواج دانشجو زن تهران تجاوز تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل حریق عمدی ۵ منزل مسکونی و خودرو در کاشان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری عامل حریق عمدی تعدادی منزل و خودرو در یکی از روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: متهم انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی با اهالی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، ایرج کاکاوند اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره آتش‌سوزی منزل و خودرو در یکی از روستاهای شهرستان، بررسی موضوع با توجه به حساسیت آن به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی توسط مأموران، در نهایت هویت عامل اصلی حریق پنج منزل مسکونی و خودرو شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در یک عملیات کاملاً هماهنگ دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی با برخی از اهالی روستا اعلام کرد.

کاکاوند خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده فرد دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 737446

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل حریق عمدی ۵ منزل مسکونی و خودرو در کاشان
  • جان باختن یک نفر در طعمه‌ی حریق منزل مسکونی در ایوانکی
  • وقوع انفجار منزل مسکونی در سمنان و ایوانکی/ یک نفر جان باخت
  • عامل حریق عمدی ۵ منزل مسکونی و خودرو در کاشان دستگیر شد
  • جان باختن یک نفر در طعمه‌ی حریق منزل مسکونی
  • انفجار گاز در سقز به ۳۰ منزل مسکونی خسارت وارد کرد
  • دریای بابل آماده غرق کردن خوشه طلایی ساوه
  • انفجار منزل مسکونی در مشهد ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار یک منزل مسکونی در بلوار ساجدی مشهد
  • انفجار یک منزل مسکونی در بولوار ساجدی مشهد