Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@23:05:28 GMT

دیدار ولیعهد ابوظبی با رئیس‌جمهور فرانسه

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۴۴۴۵

ساعت 24- ولیعهد ابوظبی امروز (چهارشنبه) در جریان سفرش به پاریس با امانوئل ماکرون دیدار کرد.

به گزارش اسکای نیوز، محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده کل نیروهای مسلح امارات در دیدار با امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه تاکید کرد که امارات و فرانسه دو شریک در جنگ علیه تروریسم و رادیکالیسم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری امارات گزارش داد که دو طرف در این دیدار درخصوص روابط دوستی و همکاری دوجانبه گفت‌وگو کردند.

ولیعهد ابوظبی که بنا به دعوت رئیس‌جمهور فرانسه به پاریس سفر کرده است، از تاکید رئیس‌جمهور فرانسه برای حمایت از روابط پاریس و ابوظبی قدردانی کرد.

محمد بن زاید آل نهیان خاطرنشان کرد: امارات برای رابطه با فرانسه اهمیت بسیاری قائل است و برای توسعه این روابط در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و غیره تلاش می‌کند.

در همین حال، امانوئل ماکرون تاکید کرد که سفر ولیعهد ابوظبی به پاریس در تحکیم همکاری‌ها میان دو کشور نقش خواهد داشت.

دو طرف در این دیدار بر تمایل کشورهایشان جهت ادامه رایزنی‌ها و هماهنگی‌ها در بالاترین سطوح در مورد مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد توجه دو طرف تاکید کردند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ولیعهد ابوظبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد؛ وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد دولت اسلام آباد نگاهی رو به جلو به سفر آتی «آیت الله رئیسی» رئیس جمهور ایران به این کشور دارد.
«ممتاز زهرا بلوچ» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در نشست هفتگی خود گفت تاریخ دقیق و برنامه‌های سفر آیت الله رئیسی به پاکستان متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران پیرامون شنیده شدن صدای انفجار در برخی از شهر‌های ایران در بامداد روز جمعه گفت پاکستان در حال بررسی موضوع بوده و تنها در صورت دریافت اطلاعات و روشن‌تر شدن اتفاق مذکور قادر به موضع گیری خواهیم بود.
«ممتاز زهرا بلوچ» همچنین تاکید کرد پاکستان به دنبال تنش زدایی فوری در خاورمیانه‌ است که در پی اقدامات غیر مسئولانه و بی پروای اسرائیل از جمله حمله به سرکنسولگری ایران در دمشق بسیار ملتهب است.
وزارت امور خارجه پاکستان بار دیگر توقف فوری حملات اسرائیل را در غزه و آتش بس فوری به همراه پایان محاصره این منطقه خواستار شد و تاکید دارد جامعه جهانی باید اسرائیل را به خاطر جنایات جنگی و نسل کشی پاسخگو کند.

دیگر خبرها

  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • روایت ابوظبی از رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند