Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:44:02 GMT

رویداد استارت آپ ویکند در شیروان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۴۴۹۳

رویداد استارت آپ ویکند در شیروان برگزار شد

بجنورد- ایرنا- یک رویداد استارت آپ ویکند در حوزه کسب و کار و کارآفرینی، عصر چهارشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی، واحد شیروان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان به خبرنگار ایرنا گفت: در این رویداد سه روزه، که با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و حمایت از جوانان آینده ساز برپا شده 90 نفر در قالب 10 تیم از شهرستان های مختلف استان شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالفضل فرهادی اظهار داشت: هدف تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق آموزش علمی و عملی است تا جوانان با شور و اشتیاق و اعتماد به نفس بیشتر، وارد فعالیت‌های کارآفرینی شده و مطابق با اصول علمی کسب و کار خود را راه اندازی کنند.
وی گفت: در این رویداد شرکت کنندگان 54 ساعت ایده های نوآورانه خود را برای آغاز یک کسب و کار جدید مطرح می کنند که با رای شرکت کنندگان، بهترین ایده ها انتخاب شده و تیم های مربوطه، توسط صاحبان ایده منتخب، از بین بقیه شرکت کنندگان تشکیل می شوند.
فرهادی افزود: در این مرکز رشد هم پتانسیل های استان شناسایی می شود و هم ایده های نوین دانشجویان را شناسایی و حمایت می کنیم تا تبدیل به هسته ها و واحدهای فناور شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان گفت: رویداد استارتاپ ویکند توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان حمایت مالی و معنوی می شود و بیمه صندوق کارآفرینی تسهیلات مالی ویژه برای ایده ‌های برتر آن ارائه می کند.
هم اکنون 2 هزار و 300 دانشجو در 85 رشته محل در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد اسلامی شیروان تحصیل می کنند.
7186/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي رويداد استارتاپ ويكند شيروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور

بانوان ساوجبلاغی در حمایت از «طرح نور» از مسجد ولیعصر تا مسجد جامع هشتگرد راهپیمایی کردند.   بانوان شرکت کننده با سر دادن شعار‌هایی علیه بی حجابی و بدحجابی ضمن قدردانی ازنیروی انتظامی وپلیس، حمایت قاطع خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.   شرکت کنندگان در ابن تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شدند.   راهپیمایی کنندگان در پایان با قرائت بیانه ای از اقدامات پلیس در حوزه عفاف و حجاب حمایت کردند و با اهدا گل از آنان قدر دانی شد.

دیگر خبرها

  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود