Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم یاوری در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه امروز با بخشی از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران صحبت کرده و از خط تولید این شرکت به همراه استاندار خوزستان و مسئولان امنیتی استان بازدید به عمل آمد، اظهارداشت: متاسفانه شرایطی به وجود آمده که همچنان کارگران تجمعاتی در درب استانداری خوزستان دارند و ما امیدواریم با همفکری های صورت گرفته و با توجه به اینکه مجوز فروش محصولات در بازار توسط کارفرما اخذ شده مشکلات به زودی برطرف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هماهنگی که بنده با معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام دادم مجوز فروش میلگرد گروه ملی صنعتی فولاد ایران در بازار صادر شده و درحال انجام مذاکراتی هستیم تا بتوانیم بخشی از مطالبات قانوی کارگان را حداکثر تا هفته آینده تامین کنیم.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام نارضایتی از کارکرد بانک ملی گفت: کارگران نوعا از مدیریت شرکت در این مدت رضایتمند هستند اما گله مندی شدید کارگران از عملکرد بانک ملی است که 70 درصد سهام این بنگاه را در اختیار دارد و متاسفانه نتوانسته نقدینگی لازم را برای این شرکت فراهم کند.

نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بانک ملی موظف است به عنوان سهامدار، نقدینگی را برای شرکت جهت تامین مواد اولیه و پرداخت مطالبات قانونی کارگران فراهم کند.

یاوری با بیان اینکه از کارگران نجیب گروه ملی فولاد ایران بابت تاخیر در پرداخت مطالباتشان عذرخواهی می کنم تصریح کرد: به نظر می رسد که مدیریت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با کارگران همکاری خوبی دارد و کارگران نیز باید مدیریت را درک کرده و همراهی بیشتری داشته باشند؛ گرچه حقوق کارگران باید به موقع پرداخت شودتا خانواده کارگر دچار مشکل نشود چرا که مشکلات خانوادگی در روحیه کارگر و عملکرد آن‌ها تاثیر می گذارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با تشکل‌ها و فعالان عرصه کارگری افزود: انقلاب‌اسلامی، انقلاب مستضعفان و کوخ نشینان بود و از بدو پیروزی انقلاب‌اسلامی رویکرد احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه اکنون مراکز تولیدی و کارخانجات نیازمند کارگران و نیرو‌های متخصص است تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

استاندار همدان گفت: عرصه جهانی به دلیل زیاده‌خواهی مستکبران با چالش روبه‌رو شده و این موضوع فقط در ایران اسلامی نیست.

علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: سیاه‌نمایی و تخریب روانی ملت فهیم ایران از اهداف اصلی دشمنان است از همین رو تبیین اقدامات و دستاورد‌های نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

در پایان تعدادی از نمایندگان کارگری و کارفرمایی به نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود و مطالبات حوزه خود پرداختند که استاندار و معاون اقتصادی استاندار برای پیگیری مطالبات آنها اعلام آمادگی کردند.

در پایان این مراسم از آقای قیطاسی قوی‌ترین مرد ایران که خود را قوی‌ترین مرد کارگر ایران عنوان کرد، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده