Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري فرانسه، سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد شمار تلفات درگیری بین مسیحیان و مسلمانان در جمهوری آفریقای مرکزی به دست کم 60 نفر افزایش یافت.

درگیری ها در شهر مرکزی آلیندائو از روز 15 نوامبر بین جنگجویان مسیحی موسوم به آنتی بالاکا و مسلمانان گروه واحد صلح جمهوری آفریقای مرکزی موسوم به UPC آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 منابع دیگر اعلام کردند آمار کشته شدگان بسیار بالاتر است ولی خبرگزاری فرانسه به صحت این آمارها پی نبرده است. شمار کشته شدگان پیشتر 48 نفر گزارش شده بود که دو کشیش نیز در بین آنها دیده می شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سازمان ملل متحد تلفات مسيحيان مسلمانان کشته کشيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت

ایسنا/سیستان و بلوچستان یک منبع آگاه گفت که در درگیری مسلحانه امشب در خیابان کوثر زاهدان یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

به گفته شنبه شب این منبع آگاه؛ درگیری در خیابان کوثر زاهدان رخ داد و نیروهای بسیجی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند.

اخبار تکمیلی در این باره اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • شقاقی: تصمیمات سخت کنترل تورم مشاهده نمی‌شود؛ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • هشدار نگران‌کننده یک اقتصاددان نسبت به تشدید تورم/ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی