Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@04:11:10 GMT

واکنش قاضی‌زاده هاشمی به برنامه جنجالی آشپزی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۴۸۸۳

احسان قاضی‌زاده هاشمی، با انتقاد از اتفاق پیش‌آمده در برنامه «دستپخت» عنوان کرد که به دلایل مسائل مالی و اسپانسرینگ، برخی کارشناسان نامناسب وارد برنامه‌های تلویزیونی می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین، احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده فریمان در مجلس و عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره ویدئویی که از برنامه «دستپخت» در فضای مجازی پخش شد و واکنش‌های مختلفی را هم در پی داشت گفت: «این ویدیو را دو روز پیش دیدم، قطعا مجموعه تولید کننده باید پاسخ بدهد و برای این رفتار کارشناسان باید پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «کارشناسانی نامناسب که به دلایلی مثل اسپانسرینگ و مالی در برنامه‌ها حضور دارند، نباید به صرف این دلیل در برنامه‌ها باشند. ناظرین پخش باید در این زمینه‌ها دقت بیشتری کنند.»

قاضی‌زاده همچنین بیان کرد: «این برنامه توهین به خانم‌ها بود و ادبیاتی که در این برنامه مورد استفاده قرار گرفت با مبانی انسانی و حفظ کرامت انسان‌ها در تضاد کامل بود. در این مسابقات باید کرامت انسان‌ها حفظ شود. ما این موضوع را در شورای نظارت صدا و سیما مطرح می‌کنیم و اگر آنجا رای بیاورد به مجموعه معاونت شبکه یک اخطار خواهیم داد.»

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که هیچکس نمی‌داند مهمان را چگونه به صدا و سیما دعوت می‌کنند و اتفاق‌هایی سرشار از فریب دادن مخاطب، برنامه‌های غیر حرفه‌ای در صدا و سیما بیداد می‌کند، توضیح داد: «جنبه‌های جذب مشارکت‌ها و مسائل مالی برای صدا و سیما باعث شده یک سری افراد مختلف بدون طی شدن خیلی از مراحل، برنامه‌سازی کنند، نتیجه آن هم این آثار مخرب است. چون این اتفاق‌ها ممکن است حاشیه‌هایی را به‌وجود بیاورد، ما آن را بررسی می‌کنیم و اگر رای آورد، اخطار می‌دهیم.»

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی

واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی

دیگر خبرها

  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی
  • روایت متفاوت خبرنگار صدا و سیما از دیدار با سردار حاجی‌زاده
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • صحبت‌های جنجالی هاشمی‌نسب علیه میثاقی + ویدئو
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • تارانتینو تصمیم بزرگ و جنجالی خود را کنار گذاشت
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی جنجالی استقلال صادر شد