Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معلمان پردیس شهید بهشتی، امروز به بهانه رفاهیات، در اقدامی عجیب ۴۵ درصد از حقوق تمام دانشجویان این پردیس کسر شد.

با توجه به نامه‌ای که شورای صنفی این دانشگاه ماه قبل خطاب به دکتر خنیفر مبنی بر اینکه از دانشجویان غیرخوابگاهی همان ۲۵ درصد کسر شود، نوشته شده بود و وی نیز این مساله را پذیرفته‌ بود، اما این ماه دانشجو-معلمان با کسر حقوق ۴۵ درصدی مواجه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین بخشنامه و دستورالعمل اجرایی، پردیس‌ها و مراکز فرهنگیان باید از حقوق دانشجویان غیرخوابگاهی ۲۵ درصد کسر نمایند مگر خوابگاه مازاد داشته باشد که دانشجو-معلمانی که غیرخوابگاهی هستند بتوانند از امکانات و فضای خوابگاه استفاده نمایند.

لذا طبق قانون Law ؛ پردیس شهید بهشتی مشهد چون خوابگاه مازاد ندارد، باید از حقوق دانشجومعلمان غیرخوابگاهیش ۲۵درصد کسر گردد.

آیا مسئولین این دانشگاه حاضر به پاسخگویی خواهند بود؟اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم لحظه ربودن 12 مرزبانان ایرانی به دست گروهک تروریستی جیش العدل+ تصاویر توضیح دفتر آیت الله مکارم درباره فتوای ترمیم بکارت دختران فیلم و عکس دهنده از حادثه کودک آزاری در مهاباد/ والدین معتاد؛ متهمان اصلی دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! این زن بیوه در پارک کرج چادر زده بود! / سرنوشت تلخ یک زن بی خانمان 300 هزار تومان بسته حمایتی برای هر خانواده 4 نفره ! وحشتناکترین اتفاق برای مجری در پخش زنده + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: قانون Law حقوق دانشجو شهید بهشتی عجیب پردیس عکس فیلم اعدام ایران ازدواج دانشجو تصاویر تهران زن تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «بیست و هفت جمله» نوشته محسن ذوالفقاری به‌تازگی توسط انتشارات واژه پرداز اندیشه منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب مجموعه بیانات شهید بهشتی درباره نماز است.

شهید بهشتی درباره نماز و یادگیری معانی کامل عبارات آن می‌گوید: «امیدوارم پدران و مادران به سهم خود بکوشند به بچه‌ها با همان زبانی که می‌فهمند این معانی [نماز] را در حدود فهمشان یاد دهند و امیدوارم ما نیز به‌زودی امکاناتی پیدا کنیم و در آینده نزدیک این فرصت نصیب شود که در مسجد نیز زمینه‌ای برای فهماندن این مطالب، مخصوصاً به کودکان، فراهم شود».

«یاد گرفتن معانی کامل عبارات نماز بر هر مسلمانی در حدود درک و توانش واجب است، نه مستحب. البته ممکن است این فتوا با این صراحت در کلمات بعضی فقها نباشد یا اگر از بعضی از آنان بپرسید، با تردید پاسخ بگویند؛ ولی طبق مبانی اصیل فقه ما، نظری که عرض می‌کنم یک نظر مستند اسلامی است.»

نویسنده این کتاب با تأثیر از این جملات کتاب را به نگارش درآورده و این‌کتاب در ۴ فصل منتشر شد. جایگاه و اهمیت نماز، معنا و زبان نماز و آثار نماز از جمله عناوین فصل‌های این کتاب هستند.

این‌کتاب با ۲۵۲ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۴۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6085599 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول