Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@18:41:53 GMT

هالک ایرانی با ترسناک‌ترین مرد جهان مبارزه می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۴۹۷۲

هالک ایرانی با ترسناک‌ترین مرد جهان مبارزه می‌کند

رکنا: رسانه‌های بریتانیا گزارش داده‌اند مارتین فورد که به "ترسناک‌ترین مرد زمین" معروف است در رشته هنرهای رزمی ترکیبی با سجاد غریبی معروف به "هالک ایرانی" مبارزه خواهد کرد.

این مبارزه قرار است زیر نظر سازمان "کی‌اس‌دبلیو" برگزار شود. این سازمان لهستانی یکی از معتبرترین برگزارکننده‌های "ام‌ام‌ای" در اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ کدام از این دو ورزشکار سابقه حضور در "ام‌ام‌ای" را ندارند. سجاد غریبی در حال حاضر در رشته بدن‌سازی فعالیت می‌کند و سابقه کشتی گرفتن هم دارد.

مارتین فورد بریتانیایی هم یک ورزشکار لاغر اندام کریکت با حدود ۷۰ کیلوگرم وزن بود، اما مصدومیت موجب شد او وارد رشته بدن‌سازی شود. فورد که قدش ۲۰۷ سانتیمتر است در حال حاضر حدود ۱۴۵ کیلوگرم وزن دارد.

این ورزشکار متولد بیرمنگام خبر حضورش در "ام‌ام‌ای" را در اینستاگرامش اعلام کرد و نوشت: "من خیلی زود برای کی‌اس‌دبلیو وارد قفس می‌شوم. شک ندارم که از من انتقاد می‌شود، اما اینجا هستم که ثابت کنم، آن‌ها اشتباه می‌کنند."

فورد همچنین در صفحه اینستاگرامش عکسی از هیکل کنونی‌اش را با عکسی از دوران جوانی در حال آبجو نوشیدن منتشر کرد، که تغییر قابل توجه ابعاد بدن او را نشان می‌دهد.

به نوشته نشریه بریتانیایی سان، یک وعده شام مارتین فورد شامل ۲۰ سفیده تخم مرغ، سه تخم مرغ کامل، ۳۰۰ گرم پنیر همراه با سس سویا و روغن زیتون است.

او همچنین سابقه حضور در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی را هم دارد.

روزنامه سان همچنین نوشت گرچه سجاد غریبی حدود ۱۸ سانتیمتر از فورد کوتاه‌تر است اما در حال حاضر با ۱۷۸ کیلوگرم وزن به مراتب از حریف سنگین‌تر است.

سجاد غریبی که پیش از این شایعه پیوستن به مسابقات WWE (مسابقات کشتی حرفه‌ای آمریکا یا کشتی کچ) شنیده شده بود، متولد اهواز اما بزرگ شده بوشهر است. او در مورد سابقه ورزشی خود به خبرگزاری فارس گفته است: "۹ سال است پاورلیفتینگ انجام می‌دهم؛ سال ۸۹ به عنوان قوی‌ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یکسری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک Doctor ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد..."

بیش از دو سال پیش بود که خبر نام‌نویسی این ورزشکار ۲۶ ساله برای شرکت در جنگ سوریه خبرساز شد. او به خبرگزاری فارس گفت: "من مسلمان شیعه هستم و با تمام مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی می‌کنند اما حاضر نیستند به کس دیگری کمک کنند مخالفم؛ من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم."

پس از این گزارش، خبری از حضور آقای غریبی در سوریه و مبارزه با داعش ISIS منتشر نشد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم لحظه ربودن 12 مرزبانان ایرانی به دست گروهک تروریستی جیش العدل+ تصاویر توضیح دفتر آیت الله مکارم درباره فتوای ترمیم بکارت دختران فیلم و عکس دهنده از حادثه کودک آزاری در مهاباد/ والدین معتاد؛ متهمان اصلی دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! زنده شدن زن بابلی پس از مرگ + عکس وجزییات این عروس و داماد هیچ وقت نخندیدند + عکس افزایش دستمزد کارگران هفته آینده مشخص می شود!

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشک Doctor داعش ISIS جهان مرد ایرانی مبارزه سجاد غریبی عکس فیلم اعدام ایران ازدواج دانشجو تصاویر تهران زن تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تحصن و اعتراض دانشگاهیان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های آمریکا از این نسل‌کشی از دانشگاه‌های آمریکا آغاز شد و این خیزش به دانشگاه‌های سراسر دنیا گسترش یافته و ادامه دارد.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است. علاوه بر این، مردم برخی از کشور‌های جهان همچون اسپانیا، ژاپن، یونان و آلمان با گذشت ۲۰۵ روز از این جنایت‌ها، در حمایت از فلسطین دست به اعتراض زدند؛ اعتراضاتی که احتمال بازداشت و دستگیری نتانیاهو به‌عنوان جنایتکار جنگی از سوی سازمان ملل را تقویت کرد.

دانشجویان دانشگاه‌ها کشورمان نیز در حمایت از این خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

ظهر امروز نیز در ادامه این تجمعات اعتراضی در حمایت از خیزش دانشجویان جهان، دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه شریف تجمع کردند وضمن حمایت از خیزش دانشجویان جهان و ادامه این اعتراضات، نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     دانشجویان شریف پای کار آزادی‌خواهان جهان هستند   دانشجویان دانشگاه شریف در این تجمع اعلام کردند که از آزادی خواهان جهان حمایت می کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • خودروی کلکسیونی و سوپراسپرت فورد جی‌تی 101 (عکس)
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴
  • مورایس دوباره به تیم ترسناک رسید
  • جواب ترسناک دکتر ایرانی؛ انسان امکان تولید دایناسور دارد! | فیلم