Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:45:38 GMT

آغاز سوت هفته هجدهم لیگ برتر با داربی قعرنشینان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۵۱۵۲

آغاز سوت هفته هجدهم لیگ برتر با داربی قعرنشینان

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران با ۴ دیدار در روز جمعه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با ۴ دیدار در روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها سپاهان مهمان ماشین‌سازی است و دو تیم انتهای جدول سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان، داربی قعرجدولی‌ها را برگزار می‌کنند.

ماشین‌سازی – سپاهان، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه بنیان دیزل

شاگردان رضا مهاجری که این فصل با ۹ تساوی، بیشترین تعداد تساوی را در لیگ هجدهم به دست آورده‌اند، در نخستین دیدار هفته سیزدهم میزبان سپاهانی است که در ۵ بازی قبلی خود شکستی نداشته و سه پیروزی و دو تساوی کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ماشین‌سازان هم در ۵ دیدار قبلی خود شکست و پیروزی نداشتند و کار خود را با ۵ تساوی پشت سر گذاشتند. شاگردان قلعه‌نویی پس از انجام ۱۱ بازی با ۲۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پیروزی برابر ماشین‌سازی می‌تواند آن‌ها را موقتا به صدر جدول برساند. ماشین‌سازی هم پس از انجام ۱۲ بازی و ۱۲ امیتاز در رده نهم قرار دارد. ماشین‌سازان تاکنون تنها یک پیروزی در لیگ هجدهم کسب کرده است و سپاهان هم یکی از دو تیم بدون شکست لیگ برتر است.

پیکان – فولاد خوزستان، ساعت ۱۵:۰۰، ورزشگاه شهدای شهر قدس

در دیگر دیدار آغازین هفته سیزدهم شاگردان جلالی میزبان فولاد خوزستانی هستند که این روزها حال و اوضاع خوشی ندارند و به تازگی سرمربی خود یعنی ایلی استن را کار برکنار کردند تا عزیز فریساد جایگزین او شود. پیکان که در دیدار عقب‌افتاده خود با اشتباه عجیب وحید شیخ‌ویسی دو بر یک مغلوب پرسپولیس شد، می‌تواند در صورت پیروزی برابر مهمان خود جای پارس جنوبی را در رده پنجم بگیرد. پیکان در سه دیدار اخیر خود متحمل سه شکست شده است و پیروزی برابر فولاد می‌تواند آن‌ها را دوباره به جمع بالانشینان اضافه کند. فولاد هم که با مربی خارجی خود در رده سیزدهم جا خوش کرده است، در ۵ دیدار آخر خود پیروزی نداشته است و سه شکست را تجربه کرده است.

سپیدرود رشت – نفت مسجدسلیمان، ساعت ۱۵:۰۰، ورزشگاه سردار جنگل

سپیدرود که دوباره به علی کریمی جانی دوباره گرفته، به دنبال سومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر است. شاگردان علی کریمی که اکنون با ۹ امتیاز و به لطف کسر ۶ امتیاز از استقلال خوزستان یک رتبه در جدول رده‌بندی صعود کردند، حالا می توانند با با برتری برابر شاگردان مرزبان به صورت موقت تا رده یازدهم هم صعود کند. نفت مسجدسلیمان که کمترین پروزی را در بین تیم‌خای لیگ برتری در اختیار دارد، با ۸ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ هجدهم قرار دارد و در ۵ دیدار آخر خود تنها پیروزی خود را در لیگ برتر را کسب کرده است. مسجدسلیمان در صورت شکست مقابل سپیدرود، فاصله بیشتری با تیم‌های بالاسری خود پیدا می کند و کارش برای بقا در لیگ برتر سخت خواهد بود.

صنعت نفت آبادان – نساجی، ساعت ۱۶:۴۰، ورزشگاه تختی آبادان

طلایی پوشان آبادان که با ۱۲ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند در ۴ دیدار اخیر خود شکست‌ناپذیر بوده‌اند و به دنبال استفاده از امتیاز میزبانی کسب سه امتیاز هستند. شاگردان بنتو که پس از مدت‌ها توانستند عملکرد خوب خود در جام حذفی را در لیگ برتر نیز تکرار کنند، انگیزه دوچندانی برای برتری برابر شاگردان نکونام دارد. در سوی مقابل نساجی قرار دارد که خط دفاع این تیم چهارمین خط دفاع بد لیگ برتر است و شاگردان نکونام باید برای جبران امیتازهای از دست رفته پیروزی خارج از خانه‌ای را در آبادان کسب کنند و به صورت موقت به رده نهم صعود کنند.

۴ دیدار بعدی این هفته روزهای شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.

انهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان تیم فوتبال سپیدرود رشت تيم فوتبال سپاهان جواد نكونام لیگ هجدهم فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل‌های میهمان پاریسی‌ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید

 

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با 52 امتیاز سوم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد