Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود از اجرای 28 برنامه محوری در 200 عنوان برنامه در سطح شهرستان در هفته بسیج خبر داد. به گزارش بلاغ، جعفر اصغری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، با تبریک ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، اظهار کرد: هفته بسیج یادآور شهدای بسیجی دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: برنامه سپاه در سال جاری بر پایه خدمت‌رسانی است و اعتلای بسیج که دغدغه رهبری و برنامه شاخص سپاه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود، گفت: شروع برنامه ما با تشکیل ستاد هفته بسیج بود که ادارات و نهادها پای کار بودند و قرار شد هر یک از ادارات یک برنامه محوری را در این هفته داشته باشند.

اصغری با اشاره به اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب حساسیت‌هایی از سوی دشمن در رابطه با این چهال سالگی وجود دارد، افزود: در سطح پایگاه‌ها برنامه روشنگری سیاسی برگزار خواهد شد که در آن دستاوردهای انقلاب را به مردم با محوریت مقابله با جنگ نرم، مقابله با استکبارستیزی و سبک زندگی اسلامی و ایرانی بیان می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج 28 برنامه محوری در 200 عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

اصغری غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در روستای برگه، میز خدمت با حضور مدیران شهرستانی در روستای پلنگ آزاد، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و تقدیر از خانواده شهدای بسیجی، افتتاح خانه محروم، افتتاح سه طرح اقتصاد مقاومتی، پیاده روی خانوادگی، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات ورزشی با محوریت بازی‌های بومی و محلی، پخش فیلم در رابطه با بسیج و دفاع مقدس را از جمله این برنامه‌ها بیان کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بسیج در طول سال در حال اجرا است، تصریح کرد: در سال جاری در مرداد و شهریور ماه با اعزام 15 اردوهای جهادی بسیاری از برنامه‌ها ما اجرا شد.

اصغری از برنامه‌ریزی برای ساخت 20 خانه محروم با کمک کمیته امداد تا پایان سال خبر داد و گفت: یک خانه محروم با مشارکت بهزیستی ساختیم و تا دهه فجر هفت خانه را تکمیل خواهیم کرد و همچنین دو یادمان شهدا توسط سپاه میاندورود ساخته شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود در پایان خاطرنشان کرد: در پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج، حماسه ایستادگی و مقاومت با حضور بسیجیان میاندورود با سخنرانی سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهر سورک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم

آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی و سالروز تاسیس سازمان بسیج هنرمندان عصر امروز در فرهنگسرای حضرت امام خمینی (ره) زنجان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

همزمان با این مراسم، آیین اختتامیه مرحله استانی دهمین کنگره سراسری شعر بسیج - افق‌های روشن و همینطور یازدهمین جایزه داستان کوتاه بسیج - ادب و پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج برگزار شد.

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این مراسم ، اظهار داشت: حضور ما در این مراسم با منزله میثاق با شهداست. 

وی گفت: یکی از ویژگی‌های شهید آوینی این است تا تمام سخنرانی امام راحل را به دقت گوش می‌کردند و عمل می‌کردند. 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان "ولایتمداری" را یکی از ویژگی‌های شهید آوینی دانست و تصریح کرد: عشق به امام(ره) و عشق به شهدا در سینه شهید آوینی اوج می‌زد.

به گزارش تسنیم، در ادامه مراسم حاج ولی‌الله کلامی زنجانی شاعر آیینی کشورمان سروده جدید خود را تقدیم حضار کرد. بعد از آن از برترین‌ها و هنرمندان زنجان که در این جشنواره‌ها مقام آورده بودند تجلیل و تقدیر شد‌.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • هرگونه خطای دولت غاصب قدس با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/ موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد
  • کشف و ضبط چوب قاچاق از گونه تاغ در شهرستان میاندورود
  • عملیات سپاه پاسداران امید را در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید
  • سیلی محکم قلب محور مقاومت به اسرائیل
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • برگزاری مراسم شکرانه تحقق «وعده صادق» در مساجد سراسر کشور
  • عنوان: مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی-زنجان
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم