Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@10:27:50 GMT

ارز و سکه‌های خانگی به بازار برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۵۲۹۰

عضو اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران اعلام کرد که قیمت طلا و سکه در بازار امروز روند کاهشی خود را ادامه داد و پیش‌بینی می‌شود با این وضعیت بخشی از ارز و سکه‌های خانگی به بازار برگردد که اگر این اتفاق بیافتد حباب سکه به حداقل خواهد رسید.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز هم همچون روزهای گذشته قیمت سکه و طلا روند کاهشی خود را به صورت نسبی ادامه داد به‌گونه‌ای که سکه طرح جدید تمام بهار آزادی ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان معامله می‌شود و قیمت سکه طرح قدیم نیز ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نیم سکه ۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان، ربع‌ سکه یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۶۰ هزار تومان قیمت دارد که نشان‌دهنده کاهش قیمت‌ها است.

عضو اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با بیان این‌که قیمت طلا هیچ حبابی ندارد، ادامه داد: وضعیت بازار طلا هم همین‌گونه بود و کاهش جزئی قیمت‌ها را شاهد هستیم به‌گونه‌ای که یک مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۶۵۵ هزار تومان قیمت دارد و قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۸۲ هزار تومان است. اونس جهانی طلا نیز ۱۲۲۴ دلار است.

وی در خصوص وضعیت بازار سکه و طلا اینگونه توضیح داد که در دو روز گذشته قیمت ارز برخلاف ابتدای هفته جاری، سیر نزولی پیدا کرده و به کانال ۱۲ هزار تومان برگشت که بلافاصله تاثیر خود را بر بازار سکه و طلا گذاشت و باعث کاهش تقاضا شد.

کشتی‌آرای خاطرنشان کرد: این کاهش تقاضا تعادل نسبی در بازار ایجاد کرد و موجب شد حباب سکه به کمترین میزان در هفته‌های گذشته یعنی حدود ۳۵۰ هزار تومان برسد و با توجه به وضعیت کنونی به نظر می‌رسد بخشی از ارز و سکه‌های خانگی به بازار برگردد و اگر این اتفاق بیافتد حباب سکه به حداقل خواهد رسید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دلار ارز ارزهای خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت شاهین در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش تابناک به نقل از اقتصاد آنلاین، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ صفر امروز شانزدهم اردیبهشت ۷۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۳۷ هزار کیلومتر ۷۱۰ میلیون تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع شاهین در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • بلاتکلیفی فعالان بازار برنج
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟