Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان از طرف دستگاه های نظارتی استان به تمامی مدیران اطمینان داد هر دستگاهی که در راستای توسعه استان گام بردارد نباید هیچ خوفی به خود راه دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان تاکید کرد: با توجه به نیازهای زیرساختی استان، مدیران باید با جرات و جسارت بیشتری کار کنند و دیوان محاسبات هم دستگاه ها را همراهی کند تا بتوانیم پیش برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی خاطرنشان کرد: قطعاً اگر به دنبال سوءاستفاده و سوءجریان نباشیم هیچ مدیری نباید نگران کار کردن باشد.


مرادنیا از طرف دستگاه های نظارتی استان به تمامی مدیران اطمینان داد هر دستگاهی که در راستای توسعه استان گام بردارد نباید هیچ خوفی به خود راه دهد مگر اینکه منفعت شخصی در میان باشد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، نیز در ادامه دیوان محاسبات را سازمان مهم توسعه ای عنوان کرد و افزود: دیوان محاسبات چشم بینا و ناظر رعایت قوانین بودجه ای کشور است.

 

حسین فیروزی اذعان کرد: رعایت میزان در همه عرصه های زندگی، موفقیت را تضمین می کند و نظارت بر تنظیم و رعایت میزان، که در توصیه های دینی بسیار به آن سفارش شده بر عهده دیوان محاسبات قرار دارد. 


وی ادامه داد:در شرایط فعلی در کشور ما منابع محدود و نیازها نامحدود است و برای اینکه این منابع محدود بتواند نیازهای نامحدود را پوشش دهد، رعایت میزان بسیار مهم است. 


فیروزی خاطرنشان کرد: هر کدام از ما ممکن است اولویت های سازمان خود را به گونه ای تفسیر کنیم اما در سطوح بالاتر این اولویت بندی جامع تر بررسی شده و ما حق نداریم به دلیل اختلاف نظر در این زمینه، میزان دیگری برای آن تعیین کنیم.


وی در این خصوص افزود: چشم بینا و نظارتی دقیق نیاز است که قوانین بودجه ای و دخل و خرج کشور براساس قوانین پیش برود و پیش از آن نیز آموزش و راهنمایی دقیق لازم است تا همه مجریان با علاقه و انگیزه بیشتر و مقاومت کمتر کارها را پیش ببرند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ضمن قدردانی از تلاش و همراهی مدیرکل دیوان محاسبات کردستان با سایر دستگاه های توسعه ای استان خواستار ادامه روند و مشی آموزش و راهنمایی دقیق کارشناسان ادارات و بعد از آن نظارت کامل بر عملکردها شد.


فیروزی خاطرنشان کرد: اگر دَوز نظارت از حد کفایت بالاتر برود، جرات و توان ریسک را از مدیران می گیرد بنابراین دیوان محاسبات هم باید به دقت نظارت کند و هم مراقب باشد که جرات ریسک را از مدیران نگیرد.


وی با اذعان به اینکه مدیر بدون جرات ریسک توان مدیریتی ندارد، افزود: در شرایط امروز، مدیران باید با شهامت و ریسک پذیری منابع کم را با نیازهای نامحدود وفق دهند.


در پایان این مراسم از خدمات محمدی قدردانی و جعفری به عنوان مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان معرفی شد.

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارزانی حسن روحانی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور هفته وحدت ارومیه آذربایجان غربی هفته کتاب و کتابخوانی بیرجند هفته بسیج شیراز دیوان محاسبات تودیع و معارفه استاندار کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها را مشهود دانست و گفت: منابع حاصل از فروش نفت نباید وارد بودجه جاری کشور شود.

عباس آرگون در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه منابع نفت و گاز یکی از مزیت‌های اصلی کشور به‌ شمار می‌آید، بیان کرد: باید بتوانیم از این منابع خدادادی حداکثر بهره را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور ببریم.

وی با تأکید بر اینکه منابع حاصل از فروش نفت را نباید وارد بودجه جاری کشور کرد، افزود: این منابع باید صرف توسعه زیرساخت‌ها و رشد و توسعه دیگر صنایع تولیدی کشور شوند که البته این نقش پارسال مشهود بود.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: درصورتی‌که سرمایه‌گذاران بدانند سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز سودآوری مطلوبی دارد و اعتمادسازی لازم نیز انجام شود، بی‌شک وارد این بازار می‌شوند و سرمایه‌های سرگردان به این بخش تزریق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • احتمال صدور حکم جلب جهانی، خواب را از چشمان نتانیاهو ربوده است
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است