Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد عصبانی که به خاطر اختلاف مالی همسایه‌اش را کشته و جسدش را در حمام خانه پنهان کرده بود با تلاش کارآگاهان جنایی استان البرز دستگیر شد.

این جنایت Crime نوزدهم آبان امسال در یک خانه مسکونی درحیدرآباد کرج رخ داد.

رسیدگی به این پرونده زمانی کلید خورد که خانواده رحیم 49ساله به‌دنبال ناپدید شدن وی به اداره آگاهی مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به پلیس Police گفتند که ما در کرج خانه‌ای داریم. رحیم از همسایه این خانه به‌نام فرامرز مبلغی پول طلبکار بوده و از دیروز برای دریافت این پول به کرج رفته است اما دیگر خبری از او نداریم.

بدین ترتیب مأموران به خانه رحیم در کرج رفتند و دریافتند خانه او بهم ریخته است بنابراین بررسی‌ها برای کشف این معما شروع شد.

کارآگاهان به‌عنوان نخستین مظنون این پرونده به بازجویی از فرامرز پرداختند. وی در حالی که قصد داشت مسیر پرونده را تغییر دهد گفت مدت‌هاست که رحیم را ندیده است اما مأموران هنگام بازرسی از خانه‌اش لوازم شخصی رحیم را پیدا کردند. سپس در ادامه بازرسی از خانه یکی از افسران تجسس ناگهان داخل حمام با جسد مثله شده رحیم رو به رو شد.

خیلی زود بازپرس کشیک قتل Murder در محل جنایت حضور یافت وبه دستور وی جسد رحیم به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرامرز 48ساله در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان جنایی گفت: من به رحیم بدهکار بودم وقتی برسر اختلاف مالی باهم درگیر شدیم گردنش را گرفتم که به زمین افتاد. بعد با چکش ضربه‌ای به سرش زدم. وقتی دید خیلی عصبانی هستم از من خواست او را به بیمارستان ببرم وبا التماس گفت که دیگر پولش را نمی‌خواهد وشکایتی هم از من ندارد.

اما من که خون جلوی چشم‌ام را گرفته بود او را کشتم و جسدش را داخل حمام مثله کردم. می‌خواستم سر فرصت جسد را از خانه خارج کنم که دستگیر شدم.

پس از اعتراف‌های تکان دهنده فرامرز، وی به اتهام قتل عمد دستگیر شد وهم‌اکنون با صدورقرار بازداشت برای تکمیل پرونده به زندان Prison منتقل شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم لحظه ربودن 12 مرزبانان ایرانی به دست گروهک تروریستی جیش العدل+ تصاویر توضیح دفتر آیت الله مکارم درباره فتوای ترمیم بکارت دختران فیلم و عکس دهنده از حادثه کودک آزاری در مهاباد/ والدین معتاد؛ متهمان اصلی دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! وحشتناکترین اتفاق برای مجری در پخش زنده + فیلم شلیک های وحشت آور فقط برای شاخ شکنی در مشهد! + عکس زنده شدن زن بابلی پس از مرگ + عکس وجزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: جنایت Crime پلیس Police قتل Murder پزشکی جنایی زندان Prison اخبار حوادث قاتل عکس مرد جسد تکه تکه حمام عکس فیلم ایران اعدام ازدواج دانشجو تصاویر تهران تجاوز زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: سومین مرحله از طرح «محله من محله زندگی» در محله رحیم‌آباد در حال اجراست.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح محله من محله زندگی در محله رحیم آباد اظهار کرد: بعد از شهرک کاوه و محله فروردین، با هدف بررسی و رفع معضلات جاری شهروندان، طی ۱۰ روز شهرداری منطقه نگاه عمیق‌تری به محله رحیم آباد خواهد داشت.

وی افزود: پیاده روسازی، اصلاح و ترمیم بلوک فرش پیاده روهای معیوب و ساماندهی جداول در این محله در دستور کار است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ادامه رفع معضلات حوزه عمران در این محله، روکش آسفالت برخی معابر و کوچه‌ها و همچنین لکه گیری وسیع در سطح محله در حال انجام است.

سلطان‌آقایی گفت: بنا به درخواست‌های مکرر شهروندان این محل، قطعه‌های فضای سبز خیابان آزادی، خیابان کاوه و کوچه‌های منتهی به خیابان آزادی نیز در حال ساماندهی است.

وی افزود: علاوه بر ایمن‌سازی و رنگ‌آمیزی دیواره‌های فرسوده محله، ۴ پلاک موجود در این محله که دارای دیواره‌های بزرگ بود، نیز ساماندهی و در دستور کار برای زیباسازی قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: تسطیح و پاکسازی زمین‌های بایر، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، شستشوی معابر و ساماندهی مبلمان‌های شهری نیز در حال اجراست.

وی ادامه داد: حریم مادی فرسخ واقع در خیابان کاوه و خیابان غرضی نیز بنا به درخواست شهروندان پاکسازی و فضای سبز آن ساماندهی و روشنایی آن بهینه می‌شود.

کد خبر 751314

دیگر خبرها

  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • از اعداد «هم‌‌نهشتِ کَرجی» تا دنباله فیبوناچی| شرح آب‌شناس بزرگ ایرانی از قنات
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»