Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@13:52:39 GMT

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب آیت‌الله جاودان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۶۳۱۴

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب آیت‌الله جاودان

به گزارش جهان نيوز، کتــاب «رهنمای طریق» مشــتمل بر 580 سؤال پرســیده شــده از آیت‌الله جاودان و پاسخ‌های ایشان است که توسط مؤسسه «ایمان ماندگار» تهیه و منتشــر شده است.  سوالات این مجموعه طی 5 سال ســال از سوی مردم به خصــوص جوانــان و از طریق پایگاه اینترنتی آیــت‌الله محمدعلی جاودان مطرح شــده و پس از چند مرحله انتخاب، تصحیح و تحقیق توســط محققیــن، در بخش‌ها و موضوعاتی متنوع چاپ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صاحب اثــر در مقدمه کتــاب چنین گفته است: "دوستان، پایگاهی فراهم کردند و از این طریق، راهی برای خدمت به دست آمد؛ البته دســت کوتاه بود و توان خدمتگــزاری اندک. در همین کوتاهی و اندکی، ســؤالاتی رسید و جواب‌هایی در حد توان عرضه شــد و اینک نتیجه سؤال‌ها و جواب‌ها در محضر شماست." امتیاز ویــژه‌ای که این کتــاب از آن برخوردار است از آن شخصیت مؤلف است، ایشان جزو اســاتید مبرز اخلاق تهران هستند. جلسات اخلاق سال‌های متمادی است که برقرار است  معارف اسلامی و رهنمودهایِ جوانان جویای اخلاق، عمده مخاطبین این جلسات هستند.

پاســخ‌هایی که در کتاب ارائه شده نیز  یــک عالم و ِحاصل دانــش و تجربیات استاد اخلاق است که خود شاگرد خاص عالم ربانــی و اخلاقی مرحــوم آیت‌الله حاج میرزا عبدالکریم حق‌شناس بوده و همچنین از محضر اساتیدی چون علامه عســگری، مرحوم مجتهدی  تهرانی و... بهره‌های فراوان برده است.

رهبر انقلاب نیز در مردادماه امســال، این کتاب را مطالعه کرده و در تقریظی کوتاه بر آن، مطالب آن را ســودمند و برای جوانان لازم یا راهگشا دانسته‌اند. متن تقریظ ایشــان بدین شرح است: «بســم الله الرحمــن الرحیــم. بخش عمده‌ای از کتاب مطالعه شــد، مطالب سودمند بسیاری در آن هست که برای جوانان دانســتن آنها لازم یا راه‌گشــا اســت. خداوند به همه آنــان توفیق دهد و مؤلف محتــرم را محفوظ بدارد بمنّه و کرمه. مرداد 1397»

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است