Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:04:10 GMT

دوره آموزش خلبانی در فرودگاه اراک آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۶۳۵۲

دوره آموزش خلبانی در فرودگاه اراک آغاز شد

اراک - ایرنا - مدیر فرودگاه اراک گفت: دوره آموزش خلبانی با حضور 90 متقاضی علاقه مند به دانش پرواز در فرودگاه اراک آغاز شد.

«رحیم حسین نسب» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هر یک از هنرآموزان این دوره باید در طول 2 سال و نیم دوره آموزش خلبانی را با 160 ساعت پرواز بگذرانند.
وی اظهار داشت: شرکت کنندگان در دوره آموزشی در سه مقطع آموزشی مختلف با پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال گواهینامه سازمان هواپیمایی را دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت هواپیمایی پارسیس نیز گفت: فراگیران دوره آموزش خلبانی پس از اتمام دوره، به عنوان کمک خلبان ایرلان کشور استخدام می شوند تا از دانش آنان در صنعت هوایی استفاده شود.
کاپیتان «آرش جهانی» هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تامین نیرو ماهر و آگاه به دانش پرواز برای استفاده در سازمان هواپیمایی کشور عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی پارسیس گفت: میانگین سنی شرکت کنندگان در دوره آموزش خلبانی اراک 22 و 23 سال است.
13 هزار مسافر در نیمه نخست امسال توسط ناوگان هوایی فرودگاه اراک با 143 برنامه پروازی توسط هواپیمای فوکر 100، ایرباس و بوئینگ 737 به مقصد مشهد و عسلویه جا به جا شدند.
تطویل باند فرودگاه اراک از سه هزارمتر به سه هزار و 700 متر، اجرای استریپ های دوطرف باند فرودگاه، هرکدام به عرض 75 متر و طول سه هزار و 700 متر و همچنین اجرای حدود هفت هزار و 600 متر لایتینگ باند با صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید محقق شده است.
6991/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرودگاه آموزش خلباني استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان