Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@07:14:30 GMT

ثبت وقفی جدید در خور و بیابانک

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۶۴۸۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره اوقاف و امور خیریه خور و بیابانک گفت: همزمان با آغاز هفته وحدت عباسعلی رحمانی و فاطمه صغری رحمانی دو دانگ از شش دانگ مشاع منزل مسکونی خود را به مساحت 484 متر مربع وقف کمک به تامین هزینه های مسجد امیرالمومنین(ع) شهر فرخی کردند.

مجتبی بابایی  ارزش  این موقوفه جدید را 350  میلیون ریال اعلام کردو افزود: براساس وقف نامه ی تنظیم شده عواید حاصل از این موقوفه جدید برای تامین هزینه های ضروری مسجد امیر المومنین(ع) هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صداوسیما وقف خور موقوفه مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین هدررفت گاز در بخش کشاورزی است

ایسنا/فارس مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: در حالی که تمامی تلاش‌ها در راستای کاهش مصرف بخش خانگی صورت می‌گیرد، بیشترین هدر رفت گاز در بخش کشاورزی است که راندمان بسیار پایینی دارد.

مسلم رحمانی امروز، ۲۸ اسفندماه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان فارس که در سالن اجتماعات این شرکت در شیراز برگزار شد، گفت: فارس از استان‌های مهم کشور است که جایگاه ویژه‌ای در جغرافیای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی دارد و بیشترین خطوط انتقال کشور از این استان پهناور عبور می‌کنند.

وی با تقدیر از تلاش‌های میدانشاهی برای مدیرعامل جدید شرکت گاز استان فارس آرزوی موفقیت کرد و افزود: خدمات شایسته‌ای از سوی شرکت گاز استان فارس در سیستان و بلوچستان صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

رحمانی پیشرفت‌های شرکت گاز استان فارس را در عرصه‌های مختلف چشمگیر توصیف کرد و بار ارائه آماری از فعالیت‌های صورت گرفته افزود: شرکت ملی گاز ایران موفق به گسترش شبکه در ۱۲۶۲ شهر، ۱۵۶هزار مرکز صنعتی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ روستا شده است.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، روز ملی شدن صنعت نفت را به ملت شریف ایران تهنیت گفت و ادامه داد: امروزه درصد بهره‌مندی شهرها و روستاها از گاز طبیعی به ترتیب به ۹۸.۹ و ۸۹ درصد رسیده است.

وی تصریح کرد: عملیات گازرسانی به ۲۶ شهر و ۳۰۳۱ روستای کشور در دست اقدام است و با پیوستن آن‌ها به شبکه گازرسانی درصد بهره‌مندی ایران اسلامی از گاز طبیعی به ۹۷ درصد خواهد رسید.

رحمانی، آمار گازرسانی در ایران اسلامی را در سطح جهان بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: بیش از ۴۰ هزار کیلومتر خطوط انتقال پرفشار گاز در کشور اجرا شده است.

 وی، نقش گازرسانی را در ایجاد اشتغال پایدار ارزنده قلمداد کرد و افزود: آمار مصرف گاز در سال گذشته بیشتر از ۲۳۰ میلیارد متر مکعب در کشور بوده است.

 این مقام مسئول با یادآوری این موضوع که رونق گازرسانی مقارن با افزایش رفاه جامعه و صیانت از طبیعت است، گفت: گاز یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه صنعت است و بیش از ۸۷ درصد از بخش نیروگاهی کشور بر پایه گاز به حرکت در می‌آید.

رحمانی با تاکید بر اینکه خط قرمز شرکت ملی گاز ایران قطع جریان بخش خانگی است، افزود: در حالی که تمامی تلاش‌ها در راستای کاهش مصرف بخش خانگی صورت می‌گیرد، بیشترین هدررفت گاز در بخش کشاورزی است که راندمان بسیار پایینی دارد.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران خواستار فرهنگسازی دولت و مصرف بهینه از سوی مردم شد و اظهار کرد: میزان مصرف انرژی در بخش انرژی در حد مطلوبی نیست و با استانداردهای جهانی فاصله دارد.

 وی، تقاضای هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در زمینه مدیریت مصرف و افزایش بهره‌وری انرژی را مطرح کرد و افزود: گاز یک کالای استراتژیک است و از این مولفه می‌توان در حوزه‌های توسعه، اشتغالزایی، تولید و ارزآوری بهره برد.

رحمانی در بخش دیگری از سخنانش پیرامون حادثه تروریستی که در شبکه گازرسانی کشور در زمستان سال جاری روی داد، افزود: در کشاکش یک جنگ ترکیبی تمام عیار به‌سر می‌بریم که پیامدهای فاجعه بار آن به همت و تلاش خدمتگزاران مردم در مدت زمان کوتاهی مهار شد.

 مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: محلی نگاه کردن برخی استان‌ها ضربه سنگینی به کشور زده و در برخی مقاطع به صورت محلی تصمیم گرفته شده است.

وی با اشاره به این موضوع که سرمای اسفندماه سال جاری طی دو دهه اخیر بی سابقه بود، اظهار کرد: خوشبختانه تغییر استراتژی توزیع گاز نتیجه بخش بود و شاهد قطع جریان در مناطق سردسیر که در انتهای مسیر گازرسانی قرار داشتند، نبودیم.

رحمانی با بیان اینکه فارس عقب‌ماندگی‌هایی دارد که باید با همت مسئولان برطرف شود، تصریح کرد: توسعه استان فقط لوله‌گذاری و گازرسانی نیست بلکه باید همه جانبه باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسری حقوق دستگاه‌های اجرایی استان کرمان پرداخت شد
  • بیشترین هدررفت گاز در بخش کشاورزی است
  • ۴۵ امامزاده استان یزد مجری طرح آرامش بهاری هستند
  • ۱۱ دستگاه دیالیز با اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی تامین شد
  • ثبت سفارش واردات ۲۸۰۰ تاکسی برقی بستیون، دانگ فنگ و لونا برای تهران انجام شد
  • خرید ۲ دستگاه آمبولانس در فارس توسط یک خانواده‌ خیر
  • ثبت سفارش واردات ۲۸۰۰ تاکسی برقی بستیون، دانگ‌فنگ و لونا برای تهران انجام شد
  • مشارکت خانواده نیک اندیش برای تامین ۲ دستگاه آمبولانس
  • تامین دو دستگاه آمبولانس با مشارکت خانواده‌ای نیک اندیش
  • موسوی: هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی باید قبل از عید پرداخت شود