Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ به دنبال جذب چهار بازیکن جدید برای پرسپولیسبه گزارش بلاغ،با پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر و باز شدن پنجره‌ی نقل و انتقالاتی پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ به دنبال جذب چهار بازیکن جدید است. 

اولین نیاز پرسپولیس برای نیم فصل دوم بعد از مصدومیت محمد انصاری مدافع این تیم، یک مدافع چپ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مصدومیت انصاری پرسپولیسی‌ها فقط شایان مصلح را به عنوان یک مدافع چپ تخصصی در اختیار دارند و سرمربی این تیم به دنبال مدافع چپی است که بتواند در ترکیب این تیم فیکس بازی کند.

پرسپولیسی‌ها علاوه بر مدافع چپ به دنبال جذب یک مدافع میانی هم هستند. با مصدومیت انصاری پرسپولیسی‌ها دیگر گزینه‌ی مناسبی برای جایگزینی سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در مواقع ضروری ندارند و برانکو به دنبال این است که اگر در بازی‌ای این دو مدافع با تجربه‌ی خود را در اختیار نداشت، جایگزین‌های مناسب برای آن‌ها در نیم فصل دوم داشته باشد.

سرخپوشان پایتخت برای تقویت خط حمله‌ی خود یک مهاجم بلند زن جذب خواهند کرد. مهاجمی که روی هوا عملکرد خوبی داشته باشد و برای حضور در ترکیب پرسپولیس با گادوین منشا و علی علیپور رقابت کند.

در هفته‌های گذشته سرمربی سرخپوشان پایتخت به صراحت گفته است که در صورتی که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش آن‌ها پیشنهاد اروپایی‌ای داشته باشد که باعث پیشرفت او شود و برای باشگاه هم درآمدزایی داشته باشد، جلوی پیشرفت او را نخواهد گرفت. در صورتی که بیرانوند با پیشنهاد خوبی رو به رو شود و این باشگاه را ترک کند، رشید مظاهری گزینه پرسپولیسی‌ها برای حضور در این تیم در نیم فصل دوم است.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که در نیم فصل دوم و با آمدن مهدی ترابی، سروش رفیعی و مهدی شیری به باشگاه پرسپولیس، همچنان لیست این تیم یک جای خالی دارد و این امکان وجود دارد که پرسپولیسی‌ها نام محمد انصاری و حسین ماهینی که مصدوم شده‌ و بازی در رقابت‌های این فصل را از دست داده‌اند را از لیست خود خارج کنند تا بتوانند بازیکنان جدید را به لیست خود برای ادامه حضور در لیگ برتر اضافه کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس دیروز (جمعه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک رفت و پس از تساوی ۴-۴ در وقت اضافه، در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. وحید امیری یکی از بازیکان پرسپولیس بود که در این بازی پنالتی خود را از دست داد و پس از بازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران عذرخواهی کرد.

سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی، ۲ بازیکن تیم پرسپولیس با انتشار نظراتی زیر پست عذرخواهی امیری، به او دلداری دادند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900090

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود