Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام بارانی در حاشیه دیدار فرمانده حوزه بسیج شهید باهنر سندرک و جمعی از فرماندهان پایگاههای بسیج این منطقه با امام جمعه توکهور-هشتبندی گفت:بسیج یکی از پدیده های شگفت آور انقلاب است.
امام جمعه توکهور و هشتبندی با بیان اینکه در تشکیل بسیج توسط امام راحل قطعا یک اراده الهی نهفته بود، افزود:جوان بسیجی امروز؛ مصمم تر از گذشته به دنبال آرمان هاست و جوان بسیجی باید اهل بصیرت و تحلیل سیاسی و پاسخ به شبهات مختلف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ویژگی مهم بسیج را خدامحوری عنوان کرد و بیان داشت:حضور بسیجی در میدان های مختلف خدمت و جهاد؛ از روی اجبار و اکراه نیست بلکه یک حرکت عاشقانه و مومنانه است.
بارانی ابراز داشت: حرکت بسیج در چهل سال گذشته پیروز و موفق بوده است و شرط تداوم این پیروزی ؛تقوا و حسن عمل است

امام جمعه توکهور و هشتبندی تاکید کرد: بسیج لشکر بزرگ و عظیمِ انقلاب و ولایت است لذا باید فارغ از همه جناح بندی های سیاسی چتر را باز کنیم و جذب حداکثری حول محور ولایت داشته باشیم.
وی گفت:جناحی دانستن بسیج یک خیانت بزرگ به انقلاب و مجموعه بابرکت بسیج است.
حجت الاسلام بارانی در پایان تاکید کرد: هیات های اندیشه ورز و کرسی های آزاد اندیشی مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب از بسیج است که باید در شهرستان هم به طور جدی پیگیری شود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج آرمان های انقلاب بصیرت جهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.این گزارش تصویری در حال تکمیل است... به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080639 واژه های کاربردی مرتبط سازمان حج و زیارت امام خامنه‌ای رهبر انقلاب پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)