Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج فرماندهی و جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برادران و حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) خواهران عالیشهر با امام جمعه محترم دیدار کردند. در این دیدار ابتدا سرگرد پاسدار احمد زیارتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله) ضمن عرض سلام و تبریک هفته بسیج گزارشی مختصر از روند فعالیت و عملکرد حوزه مقاومت بسیج برادران، گردان و پایگاه‌های تابعه در زمینه‌های مختلف (آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و نظامی) پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  ایشان خاطر نشان کرد: ان شاءالله بتوانیم از رهنمود‌های حضرتعالی بعنوان نماینده محترم، ولی فقیه در شهر عالیشهر بیش از پیش استفاده کافی ببریم. سپس سرکار خانم سلیمی فرد فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) خواهران ضمن عرض سلام و گرامی داشت هفته بسیج گزارشی مختصر از فعالیت‌های این حوزه از بدو تاسیس تا کنون ارائه نمود.

سپس حضرت حجت الاسلام والمسلمین هاشمی امام جمعه محترم عالیشهر ضمن عرض سلام، خداقوت و خیرمقدم خدمت بسیجیان حاضر در جلسه هفته بسیج را خدمت همه بسیجیان تبریک گفتند. ایشان خاطر نشان کردند که بنده خود یک بسیجی ام و به بسیجی بودنم افتخار میکنم. وی در ادامه افزود از دیدگاه حضرت امام (ره) یک بسیجی باید دارای ویژگی‌های زیر باشد: ۱- ارتباط با خدا ۲- اخلاص در عمل ۳- کار برای رضای خدا کند ۴- همیشه در وسط میدان باشد تا ارزش‌ها زنده بماند ۵-اهل عمل مجاهدانه باشد ۶- اراده و ایمان قوی داشته باشد ۷- دغدغه‌مند و مسؤلیت پذیر باشد ۸- انقلابی و اهل بصیرت باشد ۹- با نظم و ذارای برنامه باشد ۱۰- معتدل باشد.

سپس برادر پاسدار محمدرضا کمالی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پیامبراعظم (ص) ضمن عرض سلام و احترام خدمت حضار محترم هفته بسیج را خدمت همه بسیجیان تبریک گفته و به ارائه و بررسی برخی از مشکلات فرهنگی موجود در شهر عالیشهر پرداخت.

در پایان، با اهداء هدیه‌ای به رسم یادبود از زحمات و حمایت‌های امام جمعه محترم تقدیر بعمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بوشهر عالی شهر هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نمازجمعه این هفته تهران (۷ اردیبهشت) به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

درب‌های دانشگاه از ساعت ۱۰:۳۰ برای ورود نمازگزاران باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود. همچنین معاونان و مدیران کل این وزارتخانه نیز در محل میز‌های خدمت پاسخگوی نمازگزاران هستند.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند عبارتند از:
• وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
• ارتباطات مردمی قوه قضائیه
• کمیته امداد امام خمینی (ره)
• شهرداری تهران
• فرمانداری تهران

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم، کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» نوشته سعید ابوالقاضی معرفی می‌شود.
این کتاب را انتشارات شهید کاظمی منتشر کرده است که گلچینی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره ارزش و جایگاه معلمان، جایگاه تعلیم و تربیت و نقش اخلاق، تعهد و دانش در معلمان، علم و اهمیت علم‌آموزی، لزوم خودباوری در دانش‌آموزان، تعهد و تخصص، وجدان کاری، فرهنگ و تهاجم فرهنگی در این کتاب گنجانده شده است.

در بخشی از کتاب، موضوعاتی درباره جایگاه والای شهید مطهری به عنوان معلمی برتر، سند تحول آموزش و پرورش و برخی نمودار‌های مهم در رابطه با معلمان و آموزش و پرورش نیز گنجانده شده است.
علاقه مندان می‌توانند کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» را با ۳۰ درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه، جنب مزار شهدای گمنام در دانشگاه تهران، تهیه کنند.

مهد معارفی آدینه و کانون دانش آموزی در نماز جمعه تهران هر هفته میزبان کودکان و نوجوانان دختر و پسر در بخش‌های مختلف، قرآنی، علمی، مهارتی، بازی و سرگرمی هستند.

نمازگزاران مطابق هر هفته می‌توانند از فرصت مشاوره ازدواج، خانواده و کودک متخصصان «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه تهران استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • گرامیداشت روز معلم
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی