Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مولوی حسن فاضلي در همایش مناديان وحدت در مشهد گفت: دشمنان می خواهند در مرحله اول اتحاد بین اهل سنت و شیعه را داخل ایران از بین ببرند و با ایجاد این تفرقه، عزت و قدرت جمهوری اسلامی را در هم شکنند.

مولوی اهل سنت در این نشست که با حضور جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروهای مسلح سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و قشرهای مردم در مسجد الزهرا شهرک شهید رجایی مشهد برگزار شد با اشاره به این که جوان اهل سنت در کنار دیگر برادران هم رزم خود در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران حضور دارند و در این راه شهید هم می شوند افزود: باید بکوشیم و با حفظ وحدت خون شهدای شیعه و اهل سنت را قدر دان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: باید نشست هایی که در هفته وحدت بین براداران اهل سنت و شیعه به صورت فشرده برگزار می شود به صورت مستمر در طول سال برگزار شود.

مولوی حسن فاضلي گفت: اتحاد، همدلی و اخوت بین برادران اهل سنت و شیعه باید بیش از پیش افزایش پیدا کند و این مستلزم این است که ما سلیقه های شخصی خود را کنار بگذاریم و به دستورات الهی عمل و از آنها پیروی کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی تفرقه جمهوری اسلامی نیروهای مسلح سپاه پاسداران اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عربستان بر آتش‌ بس فوری در غزه

به گزارش جام جم آنلاین، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان امروز-شنبه- در سخنرانی خود در نشست سازمان همکاری اسلامی که در بانجول پایتخت گامبیا درحال برگزاری است گفت: عربستان بار دیگر بر مطالبه خود مبنی بر ایجاد آتش‌ بس فوری و پایدار در نوار غزه تاکید می‌کند.

وی همچنین بر اهمیت فراهم کردن گذرگاه‌های انسانی امن در راستای پایان دادن به مشکلات مردم فلسطین تاکید کرد.

وزیر خارجه عربستان همچنین ریاست این دوره از نشست سازمان همکاری اسلامی را به کشور گامبیا تبریک گفت.

پانزدهمین نشست سازمان همکاری اسلامی امروز در بانجول کار خود را آغاز کرد و این نشست دو روزه خواهد بود.

طبق بیانیه سازمان همکاری اسلامی مقامات ۵۷ کشور عضو این سازمان و مقامات برخی کشورهای خارج از سازمان نیز در این نشست مشارکت دارند.

دیگر خبرها

  • تاکید عربستان بر آتش‌ بس فوری در غزه
  • منچسترسیتی - وولورهمپتون؛ ترکیب رسمی
  • تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
  • امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند
  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده