Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@19:48:11 GMT

کشف جرثقیل های قاچاق در ساوه

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۷۱۶۹

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه گفت: در پی کسب اخبار در خصوص ورود جرثقیل های قاچاق از مرزهای جنوب کشور به شهرستان ، شناسیایی این باند در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اسدی افزود: با تلاش ماموران آگاهی شهرستان ، موفق به شناسایی محل اختفا دو دستگاه جرثقیل پنجاه تنی شدیم که با هماهنگی مراجع قضایی این دو دستگاه توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این رابطه دو نفر دستگیر شدند ، اضافه کرد : این جرثقیل ها از مرزهای آبی کشور به صورت جداسازی شده وارد کشور شده و در مقصد مورد نظر قطعات به هم متصل شدند.

وی گفت: ارزش تقریبی هر جرثقیل به صورت تقریبی یک میلیارد تومان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کشف جرثقیل قاچاق ساوه استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خادمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۱ ۹۴ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده است.

خادمیان با بیان اینکه در این راستا، رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مهمترین کالاهای کشف شده در این شهرستان، لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی بوده است.

وی افزود: در این راستا ۸۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری، در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته، ۵۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این زمینه ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین اظهار داشت: ۱۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز در سال گذشته در این شهرستان توقیف شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ۲۲ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 6081165

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود