Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@22:55:24 GMT

انتصاب در بیمه سرمد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۷۲۷۵

انتصاب در بیمه سرمد

پول‌نیوز - طی حکمی از سوی دکتر مجتبی کاتب رییس هیات مدیره بیمه سرمد، افسانه حاتمی به عنوان سرپرست مدیریت ریسک و اکچوئری این شرکت منصوب شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، افسانه حاتمی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته اکچوئری (محاسبات و برنامه ریزی بیمه) از دانشکده اکو دانشگاه علامه طباطبایی است که سوابق ارزشمندی را در صنعت بیمه کشور در کارنامه شغلی خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، در مراسم اعطای این حکم انتصاب، سید روح الله علیپور عضو هیات مدیره و معاون مالی و اداری، مهدی مهدوی معاون برنامه ریزی و توسعه، مجید حبیبی معاون فنی بیمه های اموال، پژمان نریمانی مدیر سرمایه انسانی، جابر توان مدیر تحقیق و توسعه، الهام جلوی مدیر بیمه های مهندسی و مسئولیت و حسن آقایی مدیر توسعه بازار و امور بیمه گذاران نیز حضور داشتند.


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه سرمد پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری دولتی برنا نوشت: یک منبع آگاه بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

بنابر خبری که در پایگاه خبری انصاف‌نیوز منتشر شده، ادعا شده که موعود شمخانی به اتهام دست داشتن در پرونده اختلاس ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی بازداشت شده است.

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد