Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تکواندو ایران در وزن نخست المپیک با شکست در گام اول مقابل تکواندوکار کره‌ای از دور رقابت‌ها کنار رفت. ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ ورزشی رزمی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله فینال مسابقات گرندپری 2018 از صبح امروز (پنجشنبه – یکم آذرماه) با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن نخست المپیک(58- کیلوگرم) آرمین هادی‌پور که در مرحله گذشته این مسابقات در منچستر به مدال طلا دست یافته بود، در دور نخست به مصاف «جون جانگ» نفر سیزدهم رنکینگ المپیک از کره‌جنوبی رفت و با شکست 19 بر 7 مقابل حریف خود از دور مسابقات کنار رفت. هادی‌پور در حال حاضر در رتبه چهارم رنکینگ این وزن قرار دارد.

در این وزن فرزان عاشورزاده دیگر نماینده کشورمان در دور نخست به مصاف صفوان خلیل از استرالیا خواهد رفت.

تیم ایران با ترکیب آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور یافته است و فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی ملی‌پوشان کشورمان را هدایت خواهند کرد.

گفتنی است، این رقابت ها G8 می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28/80 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

آرمین هادی‌پور: از مدال طلای گرندپری منچستر به عنوان یک نردبان استفاده خواهم کرد/ برای کسب بهترین نتیجه در گرندپری امارات حاضر می‌شویم

 

انتهای پیام/

R1434/P1435/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آرمین هادی‌پور مسابقات گرندپری تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرمین هادی پور مسابقات گرندپری تکواندو آرمین هادی پور مسابقات گرندپری تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، شهر «دانانگ» در کشور ویتنام طی روزهای ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت میزبان مسابقات قهرمانی تکواندو قاره کهن در سه بخش پومسه، کیورگی و پاراتکواندو خواهد بود. در این دوره از مسابقات ۵۷۲ تکواندوکار از ۳۶ کشور به مصاف هم خواهند رفت.

در حاشیه این رقابت‌ها دوشنبه ۲۴ اردیبهشت جلسه هیأت اجرایی و مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا در هتل «مرکور» و با حضور رییس و دبیر کل فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد. ضمن اینکه ثبت نام تیم‌های شرکت کننده در هتل «تین سان» کلاس هماهنگی داوران، جلسه فنی و قرعه کشی مسابقات پومسه نیز در سالن برگزاری مسابقات انجام خواهد شد.

این دوره از مسابقات سه شنبه ۲۵ اردیبهشت با برگزاری رقابت‌های پومسه آغاز می‌شود. ۲۱۶ تکواندوکار در هشتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا و به مدت ۲ روز به رقابت خواهند پرداخت. بیست و ششمین دوره مسابقات کیورگی قهرمانی آسیا پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با برگزاری مسابقات اوزان ۵۴-و ۶۳- کیلوگرم آقایان، ۴۶- و ۵۳- کیلوگرم بانوان آغاز می‌شود. ۲۴۴ تکواندوکار در این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت.

طبق برنامه تکواندوکاران اوزان ۵۸-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم بخش آقایان همراه با اوزان ۴۹-، ۶۲- و ۷۳- کیلوگرم بخش بانوان روز جمعه ۲۸ اردیبهشت به دیدار حریفان خود می‌روند. شنبه ۲۹ اردیبهشت هم مبارزات اوزان ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم بخش آقایان و ۵۷-، ۶۷- و ۷۳+ کیلوگرم بخش بانوان انجام خواهد شد.

نهمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا نیز با حضور ۱۱۲ تکواندوکار به مدت یک روز، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6100410

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • افزایش ۶۵ درصدی صادرات سیر/ روسیه مقصد نخست صادرات سیر خشک
  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • کامران در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ بشنوید و باور کنید
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • عبادی‌پور: هفته نخست لیگ ملت‌ها جنگ جهانی داریم
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور