Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  جلال پورانفرد از نجات جان مادر بارداری در مناطق عشایری صعب‌العبور روستای بلی بلند از مناطق لوداب خبر داد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک خانم باردار پنج ماهه‌ای از مرگ حتمی نجات پیداکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان عنوان کرد: با اعلام این خبر بلافاصله آمبولانس لوداب به محل اعزام شد.

پوران فرد با بیان اینکه این خانم باردار در منطقه عشایر صعب‌العبور در روستای بلی بلند که امکان تردد خودروی آمبولانس غیرممکن بود افزود: بلافاصله اورژانس هوایی یاسوج به محل اعزام شد.

وی عنوان کرد: خانم ۳۵ساله دارای شکم چهارم بارداری و ۵ ماهه که دچار خونریزی گوارشی شدید شده بود بعد از اقدامات اولیه درمانی توسط پرسنل درمانی اورژانس هوایی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد و از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

انتهای پیام/غ

نجات جان مادر باردار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس 115 عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۳ تهران، سلامت جامعه را در گرو سلامت زنان دانست و افزود: اولویت‌بخشی به این مولفه سبب ایجاد یک جامعه عاری از بیماری‌های روانی و اجتماعی خواهد بود که در این راستا، از فرصت هفته سلامت استفاده کرده و همایش ۸۰۰ نفری از ۳ نسل طلایی مادر بزرگ، مادر و دختر را برگزار کردیم. 
 

محمد هادی علی احمدی، افزود: در این همایش، ضمن آموزش حرکات نرمشی صبحگاهی در مسیر پیاده روی توسط مربی ورزش شهرداری منطقه ۱۳، بانوان حاضر در مراسم، مسیر حدود یک کیلومتری را پیاده روی کردند. 

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به استقرار میز خدمت در همایش پیاده روی گفت: ویزیت پزشک عمومی، مشاوره تغذیه، مشاوره فردی و غربالگری قندوفشار خون از جمله خدمات سلامتی بود که در این همایش ارائه شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس