Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@15:37:06 GMT

دیدار مدیر سیاسی وزارت خارجه فرانسه با عراقچی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۷۷۶۵

مدیر سیاسی وزارت امور خارجه فرانسه که به منظور برگزاری دور جدید گفت‌وگوهای سیاسی ایران و فرانسه به همراه هیأتی به تهران سفر کرده است،با معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان دیدار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، طرفین در این دیدار در خصوص آخرین وضعیت برجام و تعهدات فرانسه و سایر اعضای اروپایی برجام برای عادی‌سازی روابط اقتصادی با ایران و مقابله با اثرات منفی تحریم‌های غیرقانونی آمریکا و نیز راهکارهای گسترش مناسبات دوجانبه و برخی مسائل امنیتی، منطقه‌ای و بین‌المللی به رایزنی و تبادل نظر پرداخته و مواضع خود را تشریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طرف فرانسوی در این دیدار گزارشی از مراحل نهایی ثبت و راه اندازی کانال ویژه مبادلات مالی (SPV) و برخی دشواری‌های پیش‌بینی نشده در این مسیر و تدابیر سه کشور اروپایی برای رفع این دشواری‌ها و استقرار و آغاز به کار هرچه سریعتر این کانال به هیأت ایرانی ارائه کرد.

نیکولاویه مدیر سیاسی وزارت امور خارجه فرانسه و عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران با مرور تحولات در سایر حوزه های اقتصادی و تجاری، اقداماتی را که برای به حداقل رساندن آثار تحریم‌های آمریکا در دست انجام است، مورد ارزیابی قرار دادند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: عراقچی وزارت خارجه مدیر سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ظهر امروز میزبان آقای نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در محل وزارت امور خارجه بودم.

‏وی افزود: توسعه مناسبات در زمینه تجاری، اقتصادی، عمرانی، علمی و فرهنگی ایران و عراق و اقلیم کردستان مورد گفت‌وگو و رایزنی قرار گرفت.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به اهمیت امنیت منطقه، به ویژه امنیت کشور دوست و برادر عراق، نزد دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره کردم و بر ضرورت استمرار و تعمیق همکاری‌های مشترک تاکید شد.

کد خبر 6098763 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • بسیاری ازکشورهای جهان خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند
  • کنعانی: بسیاری از کشورها خواستار ارتباط با ایران شده‌اند
  • درخواست قانونگذاران آمریکا برای پاسخگویی درباره رابرت مالی
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه