Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ با راه اندازی این سامانه الکترونیکی از امروز روادید الکترونیکی بدون برچسب برای اتباع و گردشگران خارجی در این فرودگاه بین المللی صادر می شود.
معاون امور اداری و مالی وزارت امور خارجه در آیین رونمایی از این سامانه گفت: امسال یک میلیون و 700 هزار روادید الکترونیکی در کشور و هزار و 700 روادید هم در اصفهان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدتقی صابری افزود: با ایجاد زیرساخت های لازم، در مرحله نخست صدور روادید الکترونیکی در نمایندگی های کشورمان در خارج از کشور و در مرحله دوم صدور روادید الکترونیکی بدون برچسب در فرودگاههای بین المللی کشور امکان پذیر شد.
محمدتقی صابری گفت: صدور این نوع روادید کاهش اتلاف وقت گردشگران و اتباع خارجی که قصد ورود به کشور را دارند به همراه دارد و در کمتر از 24 ساعت روادیدی را دریافت می کنند که به گذرنامه آنها برچسب نمی شود.
وی افزود: همچنین اتباع خارجی که قصد ورود به ایران را دارند می توانند در کوتاهترین زمان ممکن از سامانه صدور روادید الکترونیکی بدون برچسب درخواست خود را به وزارت امور خارجه ایران اعلام و کد رهگیری دریافت کنند تا در کمتر از 24 ساعت برای آنها روادید صادر شود.
وی با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم برای صدور روادید الکترونیکی بدون برچسب در تمام فرودگاه های بین المللی کشور مهیا شده است، گفت: از 22 بهمن سال گذشته سامانه صدور این نوع روادید در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران راه اندازی و پس از آن فرودگاه های مشهد، شیراز، کیش و بندرعباس به این سامانه مجهز شدند.
وی تقویت دفاتر نمایندگی های وزارت امور خارجه را در استان ها از رویکردهای این وزارتخانه بیان کرد و گفت: هم اکنون وزارت امور خارجه در 29 استان کشور دفتر نمایندگی دارد و این دفاتر ظرفیت های استان های کشور در بخش های اقتصادی و فرهنگی را با همکاری سفارتخانه های ایران در خارج از کشور به جهانیان معرفی می کنند.
علیرضا سالاریان رئیس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان اصفهان هم در این آیین راه اندازی این مرکز رادر اصفهان در جذب بیشتر گرشگران خارجی موثر دانست و گفت: این نمایندگی درصدد است که زمینه صدور روادید الکترونیکی بدون برچسب در گذرنامه را برای گردشگران خارجی فراهم کند.
در نیمه نخست امسال 290 هزار نفر گردشگری خارجی وارد اصفهان شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان رونمایی سامانه صدور روادید الکترونیکی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در شروع۱۴۰۳/ تراز تجاری با و بدون نفت مثبت شد
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان