Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارخبرگراری بسیج از یزد، همزمان بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج گارگاه اقتصاد مقاومتی سید احمد خمینی (ره) در شهرستان یزد افتتاح گردید.
این کارگاه خود اشتغالی با حضورمسئول اجرایی وبسیج سازندگی سپاه الغدیریزد وهمچنین فرمانده ناحیه ثارالله درمحله قاسم نقی افتتاح گردید.
فرمانده ناحیه ثارالله دراین مورد گفت: این طرح درراستای محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درسال ۱۳۹۶ واعتبارات قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی وبا همکاری بسیج سازندگی سپاه الغدیروناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد انجام گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این طرح دو گارگاه خود اشتغالی قالی بافی وخیاطی خواهران درراستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی افتتاح شد که بیش از ۵۰ نفر از خواهران بسیجی حوزه سمیه ناحیه ثارالله شروع به فعالیت نمودند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر

 به مناسبت ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) نمایشگاه  هنری  «ماه نگاره‌های آسمانی»  با مروری بر آثار استاد رضا بدرالسماء از هنرمندان پیشکسوت  نگارگری ایرانی در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان افتتاح شد.

به گزارش جماران، این نمایشگاه با استفاده از 25 اثر هنری در رشته‌های نقاشی، مینیاتور و نگارگری از آثار استاد رضا بدر السماء با موضوعات  قرآن و عترت و ایثار و شهادت در گالری شماره یک نگارستان امام خمینی(س) اصفهان دایر شده و تا  29 فروردین صبح و عصر پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود .

از جمله اهداف مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان از برپایی این نمایشگاه‌ها حمایت و پاسداشت هنرمندان پیشکسوت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و همچنین ادامه حیات این رشته‌ها برای نسل‌های جوان ایرانی و تولید آثار هنری فاخر با موضوع اندیشه و سیره امام خمینی(س)  است.

رضا بدرالسماء استاد پیشکسوت نگارگری ایرانی، از مدرسین دانشگاه هنر اصفهان و عضو مؤسسه‌ هنرمندان پیشکسوت ایران است. نزدیک به 60 سال فعالیت در زمینه نگارگری و میناکاری از جمله فعالیت‌های اصلی او در کنار نقاشی با تکنیک آبرنگ است. او در سال 1387 موفق به اخذ نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است. آثار او تا کنون در بیش از 400 نمایشگاه انفرادی و گروهی در ایران و سایر کشورهای دنیا نمایش داده شده و کسب جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی و تألیف و تصویرگری کتب ادبی و عرفانی نیز از دیگر افتخارات کارنامه هنری این هنرمند است. همچنین آثار نفیس او زینت‌بخش موزه‌های معتبر ایران چون موزه امام رضا (ع)، موزه هنرهای معاصر تهران، موزه امام علی(ع) تهران و… است.

دیگر خبرها

  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است