Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با تاکید بر اینکه جامعه جوان امروز تشنه هویت اصیل اسلامی ایرانی است گفت: فیلمسازان از هویت‌های اصیل اسلامی ایرانی در آثارشان بهره مند شوند. ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، علی زینی وند شامگاه چهار شنبه 30 آبان ماه در اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد که در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای برگزار شد با اشاره به اینکه در تاریخ بشری اگر بخواهیم زبان گویا، زیبا و دلچسبی را برای همگان معرفی کنیم چیزی را جز زبان هنر نمی‌توان گفت، اظهار داشت: امروز در همه عرصه‌های تجاری، سیاسی، فرهنگی، هنری و غیره رقابت‌های بسیار شدیدی بین کشورهای مختلف، به افتخار وجود شبکه‌های ارتباطی سریع در حال رخ دادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزد| جشنواره فیلم رضوی می‌تواند تاثیر شگرفی بر زندگی نسل امروز داشته باشداکران آثار سیزدهمین جشنواره فیلم رضوی یزد آغاز شدیزد | عدم حضور مسئولان استانی در نخستین روز اکران آثار جشنواره فیلم رضوی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد اضافه کرد: امروزه هر کس با یک تلفن همراه می‌تواند هر لحظه به اطلاعات گسترده انتخاب و دسترسی پیدا کند و در این شرایط کسانی موفق هستند که پیام‌هایشان کوتاه، مختصر و سازگار با تبع جامعه هدف ارائه شود که شاید فیلم و داستان کوتاه بتواند این کار را به نحو احسن انجام دهد.

وی با بیان اینکه در چهار گوشه ایران اسلامی با اقوام، آداب و سنن متنوع و مختلف و آداب و سننی که ریشه در بلندای تاریخ دارد، حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم تصریح کرد: در بسیاری از کشورها برای نداشته‌هایشان افسانه می‌سازند و آنها را به هویت تبدیل می‌کنند اما در کشور ایران اسلامی به درازای عمر بشر افتخار، تمدن و تنوع وجود دارد که می‌توان از این داشته‌ها به خوبی استفاده کرد.

زینی وند جامعه جوان امروز را تشنه هویت اصیل اسلامی ایرانی دانست و خاطرنشان کرد: هنرمندان فیلم ساز می‌توانند هویت‌های اصیل اسلامی ایرانی را در آثارشان تولید کنند و هویت‌های مصنوعی که از خارج از کشور به‌وسیله وسایل ارتباطی جدید به کشور وارد و به خوراکی برای جوانانمان تبدیل شده را از بین برده و تا بتوانیم با فرهنگ ایرانی اسلامی خود هویت اصیل جوانان را احیا و حفظ کنیم.

انتهای پیام/ ت

R41376/P1336/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت جدید برای کاراته خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دوره داوری آسیایی، بین المللی درحاشیه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا برگزار شد که حسین مقدم داور جوانان استان موفق درجه B کاتا و B کومیته را با امتیاز بسیار بالا کسب کند و دوره با موفقیت پشت سر بگذارد.

مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیئت کاراته استان موفق به کسب این دوره شد و این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آورد.

همچنین علیرضا لفیطه پور به همراه تیم پاس قم به عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور شد و امیرعلی بیگدلی و ابوالفضل مردان پور نیز مدال برنر مسابقات آینده سازان کاراته پسران کشور به گردن آویختند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از پانزدهم اردیبهشت ماه با حضور رزمی کاران ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، افغانستان، تاجیکستان و ترکمنستان در ازبکستان آغاز شده است که ۲۸ داور کشورمان موفقیت به کسب درجه بین المللی شدند.

هفته پایانی لیگ برتر کاراته و آینده سازان پسران باشگاه‌های کشور در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است