Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گروه‌های تروریستی برای چندمین بار به مواضع نیرو‌های ارتش سوریه حمله کردند و توافق آتش بس در این محور را دوباره نقض کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، جدیدترین خبر‌ها از شمال سوریه حاکیست، درگیری‌ها همچنان در جریان است و گروه‌های تروریستی برای چندمین بار به مواضع نیرو‌های ارتش حمله کردند و توافق آتش بس در این محور دوباره نقض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع میدانی در گفت: وگو با میزان به جزئیات حمله جدید گروه‌های تروریستی اشاره کرد و افزود: ده‌ها تن از عناصر تروریستی موسوم به «اجناد القفقاز» به مواضع نیرو‌های سوری در حومه شهرک «الخوین» در جنوب شرق استان ادلب حمله کردند.

این منبع میدانی با بیان این که نیرو‌های ارتش سوریه مستقر در حومه شهرک الخوین در زمان حمله در آماده باش کامل بودند، گفت: نیرو‌های سوری به سرعت تحرکات تروریست‌ها را در این محور رصد کردند و واکنش قاطع نشان دادند.

وی تصریح کرد: نیرو‌های ارتش سوریه پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته با پشتیبانی یگان‌های موشکی و توپخانه‌ای موفق شدند حملات تروریست‌ها را در این محور دفع کنند و تلاش آنان را برای اشغال ایستگاه‌های دفاعی ناکام بگذارنند.

به گزارش میزان، ۲۰ تن از عناصر تروریستی در جریان درگیری‌ها در حومه شهرم «الخوین» کشته و زخمی شدند؛ سایر تروریست‌ها پس از متحمل شدن خسارت‌های سنگین به سمت شهرک‌های غربی متواری شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، یگان موشکی و توپخانه ارتش سوریه پس از اطلاع از فرار تروریست ها، مکان دقیق آنان را در شهرک‌های «الزرزو، وادی ناقه، سکیات و...» در حومه غربی شهرک الخوین هدف قرار داد.

به گفته منابع میدانی، شمار دیگری از عناصر تروریستی در جریان این حملات موشکی و توپخانه‌ای به هلاکت رسیدند و تعداد دیگری هم زخمی شدند و خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی آنان در این محور‌ها وارد آمد.

به گزارش میزان، عناصر تروریستی درصدد بودند با عقب راندن نیرو‌های ارتش سوریه، شهرک الخوین را به اشغال دربیاورند و خط راه آهن «دمشق - حلب» را نا امن کنند و خود را به شهرک‌های راهبردی «ابودالی، المشرفه و الوعمر» برسانند که ناکام ماندند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش سوریه خبرهای سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها| کندوان یک طرفه شد / ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرگرد محمد احمدی دقایقی با اشاره به تعطیلی روز شنبه و حجم مسافر زیاد به سمت شمال، اظهار کرد: این محور از ساعت هفت صبح امروز از بالای طویر مرزن آباد بسمت تهران و کرج مسدود شد.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی افزود: برای کاهش بار ترافیک در حال حاضر تنها از سمت تهران و کرج به سمت شمال تردد جریان دارد.

سرگرد احمدی از رانندگان خواست تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سبقت غیر مجاز بپرهیزند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور های شمالی

- تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع می باشد .

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده های هریجان و هزارچم

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان

- ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه

- تردد روان در آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

ضمنا محور هراز و آزادراه تهران – شمال دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها

- ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا کمالشهر

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – قم حدفاصل قیصرآباد تا فرودگاه امام خمینی(ره)

آخرین وضعیت جوی :

- بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، ایلام ، کرمان ، تهران ، هرمزگان ، قزوین ، فارس ، لرستان ، مرکزی ، مازندران ، همدان ، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان ، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری

انتهای پیام/

کد خبر: 1229229 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • ترافیک سنگین در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • وضعیت جاده‌ها| کندوان یک طرفه شد / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه