Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:47:08 GMT

وزیر آموزش و پرورش وارد مشهد شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۸۱۲۲

وزیر آموزش و پرورش وارد مشهد شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش برای زیارت بارگاه منور رضوی و شرکت در همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز کشور به مشهد سفر کرده است .


وی قرار است در این همایش که هم اکنون آغاز شده و رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و سرپرست استانداری خراسان رضوی و جمعی از نمایندگان مجلس و روسای مجامع خیرین مدرسه ساز و غیره حضور دارند ، سخنرانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سفر یک روزه است و وی امشب به تهران باز می گردد.

انتهای پیام/م

سفر بطحایی به مشهد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در سه سالی که از آغاز به‌کار دولت مردمی سیزدهم‌ می‌گذرد، ۷ هزار مدرسه در کشور احداث شده که بیانگر آینده‌نگری دولت برای موضوعات آموزشی و پرورشی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضامراد صحرایی ظهر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در حسن‌آباد فشافویه اظهار کرد: مدرسه هر کشور به عنوان محل کشت آن کشور است که اگر تربیت نسل آینده به نحو مطلوبی صورت گیرد، جامعه در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در سه سالی که از آغاز به‌کار دولت مردمی سیزدهم می‌گذرد ۷ هزار مدرسه در کشور احداث شده که بیانگر آینده‌نگری دولت برای موضوعات آموزشی و پرورشی است.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: مردم و به‌ویژه خیرین نقش برجسته‌ای در ایجاد زیرساخت‌های آموزشی در کشور دارند و این امر، نمونه بارز تحقق مشارکت مردم در امور کشور است.

مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز شاه حسینی با زیربنای ۱۲۲۹ مترمربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، با حضور رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، معاونین وزیر، بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، هادی حسین‌خانی بخشدار فشافویه، خانواده شهدا، خیرین و جمعی دیگر از مسئولان امروز در شهر حسن‌آباد فشافویه افتتاح شد.

منبع: فارس

کد خبر 746717

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود
  • بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود/ آموزش و پرورش قابل واگذاری به غیر نیست
  • صحرایی: آموزش و پرورش قابل واگذاری به غیر نیست